Callie's Picks No.81 | Flower Flare

Merhaba Stardoll ve Stardoll Magazine Tutkunları!

Bugün Callie's Picks No.81 geldi başlıktan anlyacağınız üzere. Ben de vakit kaybetmeden bu 25 parçalık ''Flower Flare'' adlı koleksiyonu yorumlayalım dedim.

İlkin nesnel bir değerlendirme yapalım:
Koleksiyonda yalnızca bir adet SUPERSTAR özel ürün var, 4 adet SC ürün bulunuyor, ve birkaç parça hariç tüm ürünler desenli,taşlı, yırtık, baskılı, aksesuarlı. 
Yani kombinlerinizde tek başına parlatabileceğiniz ürünler. Fakat derseniz ki ben tek ürünle yetinemem diye, ben de arkanızdayım bu konuda.
...
En son nesnel demiştik.. 
Çok önemli birşey olmasa da..(çünkü bu ürünler mağazada eskiden var olan parçalar)
Bu koleksiyondaki ''Couture Embriodered Blouse'' isimli pembe bluzun Transform yüzlerinin birinin üzerinde olması dikkatimi çekti mağazaları incelerken.


Şimdi gelelim kişisel fikirlerime. Kendi tarzım ve tercihlerime göre yorumlayacak olursam ben arada kaldım diyebilirim. Bazı parçaları sevdim bazılarını beğenmedim malesef. Yarı yarıya diyebiliriz bence.
İşte benim o beğendiğim ilk yarı bu parçalardan oluşuyor:
...................................................................................................................................................
Bugünlük benden bu kadar..
Sizi sıkmadan kombin önerisi ile kapanışı yapıyorum:


Şapka: CALLIE'S PICKS Beret 140 SC
Aksesuar: BOD MOD Sleeping Beauty Bleeding Throat Thorns 6 SD
Bluz: FEVER Croched Top 15 SD
Etek: CALLIE'S PICKS No.81 Rome Skirt 16 SD
Kaban/Peluş:  MUSEUM MILE emmy anna Faux Fur Jacket 30 SD
Çanta: IT GIRLS Matelasse Satchel 9 SD
Ayakkabı: NELLY Thigh High Lace Up Boots 14 SD

Sevgilerle,
Carpenotcem


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon