TEPEYE TIRMANIŞ GÖREVİ NASIL YAPILIR?

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

 Hepimizin bildiği gibi başarı tablosuna yeni ödüller eklendi . Peki ama bu görevleri nasıl yerine getireceğiz? Eminim ki çoğunuz bu soruyla karşı karşıya kaldınız. Şimdi size bu konuda yardımcı olacağım.



"Tepeye Tırmanış" ödülünde bizden 1'den 50'ye kadar olan her levelden kullanıcıyı ziyaret etmemiz isteniyor. Yapmamız gereken  kolay olsa da dikkatli olmamız gerek. Çünkü 1den 50ye kadar olan levelleri  sıra sıra ziyaret etmemiz gerekiyor. Yani 123....50 şeklinde ilerlemelisiniz.

  Ben sizin için bütün levellerin linklerini koydum. İşiniz bundan sonra çok kolay.


level1  level2 level3 level4  level5 level6 level7 level8 level9 level10 level11 level12  level13    level14 level15  level16  level17 level18 level19  level20 level21 level22 level23  level24  level25    level26  level27 level28  level29 level30 level31 level32 level33 level34 level35  level36 level37 level38 level39 level40  level41 level42 level43 level44 level45 level46 level47  level48   level49 level50

not: arkadaşlar leveller özellikle de düşük seviyedekiler her an değişebileceği için çok çabuk davranıp görevinizi yerine getirin. nasılsa burda linkler var sonra yaparım derseniz pişman olursunuz eğer bir level değişmişse yorumlara yazarsanız ben onu değiştiririm arkadaşlar


SEVGİLERLE ddemmett

106 yorum

Ben görevi yaptım ama teşekkürler :)

cnm cok sağol cok düşüncelisin

çoook teşekkürler

birinci seviyedeki kişi ikinci seviyeye geçmiş ama :DD

canım şuan hepsi yerli yerinde :D

Çok teşekkürler cidden bende nasıl yapacağım diye düşünüyordum, bi tanesiniz.^^

tatlım bundan sonra bizi takip et. böyle kolaylıklar ve güzellikler olacak bloğumusda :D

ne demek :D BİZİ TAKİP EDİN

Ellerine sağlık canım ben bile teker teker açarken uğraştım sen nasıl uğraştın kim bilir buraya link atmak için ellerine,emeğine sağlık canım :)

kendiminkini yaparken tek tek link aldım zor oldu tabii ama blog olarak sizleri de düşünüyoruz. ilgin için tşkr cnm

of olmadı çok sekme açarak denemiştim.Kabul etmiyor haberiniz olsun..
Bu arada 49 level 50 level olursa bana gelebilirler senacik98

Arkadaşlar tek seferde alış veriş torbanıza 25 ürün ekleyip (Demetin önerdiği 10sc lik ürünleri seçin) satın alırsanız, yani 250 sc lik alış veriş yaparsanız görevi bitirip 15 sp kazanacaksınız. Ben Demetin sayesinde yaptım. ;)

Level 20 21 olmuş :(

ben yaptım oldu. google chormedan dene

cnm sorun yasamadın dimi bazıları öyle diyor da

değiştirdim tatlım yapmadıysan tekrar yapabilirsin

Çok teşekkürler valla :* :) siz olmasanız ne yapardık ?? :)

ilgin için çok tşkrler. blogumuzu takip edin

abla çok sağol sayende hemen bu görevi bitiricem :) abla beni ziyaret edip zd me yazar mısın lütfen :))

bişey değil tatlım bloomak sanırım adın geliyorum :D

Harikasın çok teşekkür ederim

yok cnm sorun yaşamadım .D

demet ablacım 5. level 6 olmuş yeni ekleyebilir misin :((((((

tmm cnm sağol haber verdiğin için

Çok teşekkür ederim demet abla:) İnan çok işime yaradı :D Acaba uygun olduğun zaman blogum için bir röportaj yapma imkanımız varmı ?

Çok teşekkürler ama level'ı değişenler olmuş :/

TATLIM BEN ELİMDEN GELDDİĞİNCE DEĞİŞTİRİYORUM.SİZ BANA HANGİLERİN DEĞİŞTİGİNİ SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM

Demet abla sana o kadar minettarım ki çok teşekkür ederim birazını yapmıştım zaten bakacağım çok teşekkürler :))

sekizinci level olan dokuz olmuş

:D umarım leveller değişmemiştir cnm bitirirsin hemen

çok tşkr hemen değiştiriyorum

ablacım 19 level olan 20 olmuş :/ şimdi en baştan mı yapmam gerek?

7. level kullanıcı 8. level olmuş :(
Zekice bende nasıl yapıcam diye kara kara düşünüyordum çok teşekkürler :)

cnm devam etmelisin. kaldıgın yerden ben düzeltecegim

11 12 olmu:(

Abla bi göz gezdirin ben yapmaya çalıştım 5 kere hiç olmadı bazıları level atlamış mesala 11 12 olmuş 15 16 olmuş 20 21 olmuş :/

tatlım zamanım olsun yapacagım

demett 25 lvel 26 olmuş :(

senin sayende yaptım bu görevi çok saol bu arada zd me yorum bırakır mısın ama eleştir beni hiç sorun değil istediğini içinden gelenei yaz sd adım fashiom223 :))

Teşekkür ederim bende yapmaya çalışıyorum şu anda :))

25 - 26 olmuş.

level 27 28 olmuş :(

Ablacım 25 levellik olan kullanıcı 26 ya yükselmiş lalepari adlı kullanıcıdan yaptım ben

level29 30 a yükselmiş haberiniz olsun :)

sağol cnm en kısa zamanda düzelecek

Sonunda yaptım Nehir023 :)

31 32 ye,34 35 e ,41 42 ye,46 47 ye,48 de 49 a yükselmiş

Bu yorum yazar tarafından silindi.

çok teşekkür ederim çok işime yaradı eleştiri değil ama uyarıyım değiştirirsiniz 35-36-46 leveller level atlamış olmuyo onun için yinede çk teşekkür ederim :)

Ablacım şuan başladım yapmaya inş olur teknik hatayı atarım olurs avalla çok sevaba girceksiniz bu arada bana uğramışsın demet abla ama yorum yazmamışsın çok üzüldüm en kısa zamanda bekliyorum(Friend74)

Bir ikisinin zorlaması dışında hepsini sonunda yapabildim. Leveller için teşekkürler siz olmasanız yapamazdım. // -love-kita-

35 - 36 yı değişir misin :(

35 LVL 36 , 36 LVL 37 OLMUŞ. :/

14 -15 olmus

Çok sağol ama 14 olan 15 olmuş kaç gündür yapamıyorum :( Yinede harikasın sağol :)

Ya nasıl yapabilirim anlamadım :'(

40 dan sonraları yaptık kabul etmedi demekki onlarda yanlışlık var ablacığım :(

4 level 5 olmuş ablacım :( Ama çok teşekkürler umarım yapacağım bu görevi :D

Ablacım yaklaşık 10 tanesi falan değişmiş ben hepsini düzeltip liste yaptım : anaokulu_lolpop
pinksue--bu
nurcanfeyza2bal
fgfd
gfd_21
cerenda777
ladyececikk
alepipa
lovelyeda_7b
kubra_anyela
luckdoll622
ali21HerZaman
canali4
Ladybloom2002
snookienicole-1
camillelea210
jjanzirvee
jasminnour
hay_ben_senn6
leena.lulu
laoyrika
korinaDancer5
super_moda_baby
su_120
ecekar2
akili_bebecik
seniunutma
wersis
joicestardoll12
uxia_rouco
GirlyPeri_15
mrb_hyt
Gozde_005
caitlinreall
ryc3p
aysenurKsk_35
kanemensude
tanbera
carla_88Tarz
crazyy-boyy-4
burcu_01
sweet.girl.32
mantenot
esencik_2
peri_kalbi1
katyperyyMelek
irem_gitar
IvanZredorovic
angelonbella
ririkastar

işe yarar inşallah :)

28 - 29 olmuş :(

14-15 olm8s

4. level 5. level olmuş :/

canım 4.level 5 olmuşşşş

Çok teşekkürler abla :D rica etsem zdme yorum atarmısın ? angel_burcu_98

Arkadaşlar Demet ablanın ve ddemetia 'nın verdiği linkler level atlamış ancak örneğin 48 istiyorsanız ve 48 50 olmuşsa , 48 için 46 ya falan bakın :) Demet abla ve ddemetia çok teşekkürler ♥

LÜTFEN GÜNCELLEYİN KİŞİLERİ TEKRAR YAZIN.BUNA İHTİYACIMIZ VAR . EN KISA ZAMANDA BAKMANIZ DİLEĞİYLE..

Evet tekrar düzenleyip yazarsanız seviniriz. Şimdiden teşekkürler :)

aynen çoğu değişmiş lütfen ilgilenir misiniz ? :)

2. level değişmiş yapamadım düzeltir misin ?

2, 6,7,8,10,11,16,17,18,20,21,22,23,25,26,27,28,31,32,33,34,35,36,37,41,42,45,46,47,48,50 bunlar eksik lütfen yardım edin

arkadaşlar mesela 48 e kadar yaptınız 49. leveldeki 50 olmuş o zaman yeniden birden başlamanıza gerek yok. 49.levelde başka bir kullanıcı bulun. tekrar devam edin bana böyle oldu. Stardoll adım prenses_adasu9. :)

49 51 olmuş 49. için bana gelebilirsiniz Miss_Barli

çoğu kişi level atlamış bir gözden geçirirsen sewinirim :)

lewel 2 de 4 , 4 de 7 , 5 de 17 var yanlışlık olmuş düzeltin ltfen

Çoğu değişmiş lütfen düzenler misiniz? Çok teşekkürler :)

Hepsi değişmiş sanırım lütfen değişitirir misiniz?Teşekkürler.:)

Hepsi değişmiş sanırım lütfen değişitirir misiniz?Teşekkürler.:)

2. seviyedeki 4. seviye olmuş biraz geç farkettim bunu da

ben kendim yaptım

yaa artık olmuo bida yollarmsınız ve lovexemre yi 5/5 oylayıp bazarına bakarmısınız :DD

düzenlermsnz yeniden lütfen :(

28 i değiştirebilir misin 38 e geçmiş

Hiçbirini açamıyorum sanırım geç kaldım...

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_