Herkese Bedava ve Sınırsız 65 SD!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Sizlere harika bir önerim var!

Biliyorsunuz ki stardoll yılbaşında birbirimizle hediyeleşmemiz için dilek listemizde bulunan ürünleri, diğer kullanıcıların bizlere hediye edebilme özelliğini sundu!
Sizlere bu özelliği kendiniz için, sınırsız bir şekilde kullanabileceğiniz yöntemi aktaracağım. Belirtmek isterim ki bu yöntem ne hiledir nede kural dışı bir durum içerir. Kesinlikle uygunsuz bir durum teşkil etmez. :)

Sevgili F.iliz'in profilinden:



Öncelikle yeni bir stardoll hesabı açıyorsunuz. 



Açtığınız yeni hesapta ki academy görevlerini yapmaya başlayın. (Bu görevde sd harcamanıza gerek yok, t-shirt yerine sc ile her hangi bir ürünü alabilirsiniz)



Ta ki bu bölüme gelene kadar academy görevlerini tamamlayın. 



Daha fazla sd kazanmak için academy görevlerinin yanında bulunan kutucuk aracılığı ile hesabınızı bir mail adresine bağlayın ve onaylayın. Bu sayede tam +10 sd kazanacaksınız!



Ardından son olarak hesabım/ayarlar sayfasının en alt bölümünde bulunan twitter ve facebook hesaplarınızı stardoll hesabınıza bağlanarak tam +20 sd kazanabilirsiniz! :)

twitter'da: @kerimmaskerr hesabımızı takip etmeyi ve facebook'ta: Stardoll-Life sayfamızı beğenmeyi unutmayın! Sizler için güncel, bol ödüllü yarışmalarımız oluyor. :)



ve işte! Tam 65 sd'niz var. Şimdi asıl hesabınıza bedava kıyafet gönderme vakti:



Yeni açtığınız hesap ile asıl hesabınızı ziyaret edin ve dilek listesinde, en popüler kısmında 2 sd ye bulunan bu kalpli çikolata kutusundan, bir seferde tam 5 tane asıl hesabınıza hediye olarak yollayın.

Yolladıktan sonra sayfayı yenileyin ve asıl hesabınızın dilek listesinde bulunan elbiseleri bedava edinin! :)



Herkese kolay gelsin! :) Keyifli alışverişler!
Paylaşım için f.iliz'e teşekkürlerimi sunarım. :)


Sevgilerle,
RockinCreyzi

92 yorum

Teşekkürler bunu paylaştığınız için :)) <3

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Allah sizden razı olsun :D

ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİM TEŞEKKÜR :)

Ben kendime 10 adet çikolata gönderip öyle hediye alıyordum :3 Teşekkürler :)

ya bende hata diyo

bende hata diyo lütfen yardım edermisiniz

adım yakutt lütfen yardım edin ne yapmalıyım

en popüler de çikolata filan yok yardım edin

55 SD kazanabildim.

çikolata yerine en popülerden ucuz bişeyler alabilirsin ben öyle yaptım

olmuyor herşeyi yaptım ama yinede en popülerden hiçbirşey alamıorum ss olman gerekiyor yazıyor.

ss olman gerekiyor diyoo

yaa olmuyo yardım edınnn

Arkadaşlar Bana Eda.Stardoll Kendisi Mesaj attı Denedim Ve Yemin ederimki Oldu 500 SD Geldi İnanamadım Tesadüftür aman Dedim Sonra arkadaşımın hesabında Denedim Ondada Oldu Sadece bnim Bilgisayarımdamı Oluyor bilmiyorum Ama Sizde Lütfen Deneyin Ayarlara girin Hesabıma girin E posta .Değiştire Girin edastardollsan500sd@hotmail.com yazın sizdede Olur bu Şahsen eda.stardoll Un E postasıdır Lütfen deneyin Yalan diyil.

bn bundan nerdeyse 150 tane elbise gönderdim üst falan hepside markaaaaaa

ya ben bir kere yaptım bir kere daha denedim başka bir hesapta olmadı lütfen yardım

demek istediğim 1 defa yaptım yeni başka hesap açıp eski hesabıma göndermek istediğimde süperstar ol diyo bi daha yapamadım cevabınızı bekliyorum

Merhaba ben stardolldan semraday.Eğer çikolata yoksa ucuz bi sd li ürün gönderin.ama sdli olacak dikkat edin ;)

ORADA ÇİKOLATA YOK LÜTFEN YARDIM EDİN BAŞKA Bİ ŞEY GÖNDERMEK İÇİN DE SUPERSTAR OLMAK GEREKİYOR YARDIM EDİN

ben bir kaç kıyafet yolladım şimdi yollıyamıyoz bunun hilesi nasıl bilen varsa sölesin şimdiden teşekkürler

Olmaz ki ss olamayınca .s hediye atılmıyo yani

artık olmuyor ben önceden gönderiyordum ama şimdi stardoll hediye göndermeyide ssler için yaptı biz normal üyeler artık bir hiçiz onu bunu ssler için yap en sonunda normal üye müye kalmayacak

Ya nasıl sinir oldum,gerçekten belki yılbaşına özeldi off ya bende ne güzel sevinmiştim gönderirim kendime felan diye ama simdik error diyor keşke bundan önceden haberim olsaydı da yapsaydım off hep zaten her şeyden geç haberim oluyor :( simdikte o çikolata kalmamış başka birşeydede ss olmak lazım :(( her şey gerçektende ss lere güzel :((

Hediye için açtığınız hesapların şifresini hatırlıyorsanız ve onlardaki görevleri tam 65 sd kazanmadan bıraktıysanız o hesaplardan kendinize tekrar hediye yollayın.
O hesaplara arkadaşlık istedi yolladığınız ve kabul ettiğiniz zaman 5 sd kazanıyorsunuz,
-yapmamışsanız- akademiden görevleri yaparsanız da 8+15 sd sizin oluyor. Hesabınıza gelip popüler olanlardan değil de direkt dilek listenizden yollamaya başlayın. İlk hediyeden sonra sayfayı yenileyin, yani her hediyede sayfayı yenilemeniz gerekiyor.

takemefromhere :)

error veriyor *-*

olmuyor :/yardım edinlütfen takemefromhere un yazdığı şeyi yaptım fakat ss olmanız gerekiyor diyo

çikolatayı bulamadım :(

Bende öyle yaptım.Çikolata yerine başka şeyler yolladım.Dilek listemdeki harikave müthiş bir elbiseyi yolladım kendime bu sayfayı paylaştım fecebookta görebilirsiniz benider ziyaret edin adım ecidudu:D

SS olman gerekiyor diyor :(( LÜTFEN YARDIM EDİNN :((

Süperstar ol diyo

deniyyim mi acaba stardolda adıım yonca2158

illa 65 sd mi gerekiyor yapıyorum olmuyo ama 65 sd yok 10 sd ile yaptım onun için mi olmuyor lütfeeen yardım

ya ss diyo ve 12 seviye istiyoooooooooooooo

OLMUYOKIZLAR NASI OLUYO YAAA YARDIM

arkadaslar ss olmaya falan gerek yok 12. levelde olmanız gerekiyor 12.levele kadar gelmeniz lazım

ya ss olmalisin yadaki 12 seviye ustu olmaniz gerekiyoo ben kendimee gonderdim giysiler falan filan amaa gercekten 12 seviyeye getirenee kadar canim cikti yinede tsk

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Seçilen e-posta adresi alınmış diyo

kendinizinkini harcamanıızada gerek yok bir hesap daha acıp kendinize hediye olarak gönderebilirsiniz :))) Bu Arada eşekkürler :)))

12 level olmanız gerekir bu hileyi ypamk icin

stardoll hesabinin adi ni ver arkadaslik gonderip sana yardim edeyim

Artık bu hile çalışmıyor.İstediklerinizi yollamak için 12. lavele gelmelisiniz.

ben bunu yap siz soylememisten once yapmisim istersiz girin ziyaret edin mequska

sınırsız olduğuna emi misiniz

ewtw bendede öyle oldu :(

Çikolata yerine hi kek olmazmı

ss olmaktansa 12 . levele de yükseltebilirsin

12 . Levelde olmanız lazım . Çok uğraşmak istemiyorsanız kendinize ev eşyaları veya kıyafetler tasarlayıp yollamayı deneyin ;)

star_dollsss3

ya ben yapamıyorum bana yapar mısınızz lütfnnn

ya off olmuyor 42. levelim ss yim ama olmuyooo :(

artık sadece süperstarlar hediye gönderebiliyor :/

yaaaa nasıl doğrulama yapıyoruz :/

seni sikerim ırıspu çocuğu piç

Arkadaşlar Bana Eda.Stardoll Kendisi Mesaj attı Denedim Ve Yemin ederimki Oldu 90 SD Geldi İnanamadım Tesadüftür aman Dedim Sonra arkadaşımın hesabında Denedim Ondada Oldu Sadece bnim Bilgisayarımdamı Oluyor bilmiyorum Ama Sizde Lütfen Deneyin Ayarlara girin Hesabıma girin E posta .Değiştire Girin edastardoll7451@outlook.com yazın sizdede Olur bu Şahsen eda.stardoll Un E postasıdır Lütfen deneyin Yalan diyil.

ARKADAŞLAR BU HİLE ESKİDEN OLUYORDU! MALESEF ŞİMDİ 12. LEVELDEN SONRA GÖNDEREBİLİYORSUN

yalanını yiyim milleti kandırma lan

AYNEN YA BANADA ÖYLE DİYO cey_cey_mOda ZİYARET EDİN

12 level olupta 2sdye bişey 5 defa yollasak dilek listesindeki ürünler gelir mi deneyen var mı?

NASIL YAPTINIZ SAYFAYI YENİLE ÇIKMIYO ÖĞEYİ DENETLE ÇIKIYO YANİ DİLEK LİSTESİNİ ALICAM ORDAN KENDİ HESABIMA HEDİYE GÖNDERİCEM SONRA MASAÜSTÜNE İNİP SAYFAYI YENİLİCEM VE OLUCAK MI?

bn herzaman ypıom zaten çok basit bişi

İnanmayın eğer e postanızı bu şekilde değiştirirseniz bu fake açtığı Hotmail hesabına bildirim gidicek ve şifrenizi e postaya yollayıp değiştirebilecek.Hesabınızı çaldırıcaksınız.

abi bende sayı yükseltme yok teker teker alsam oluyomu cevap lütfen

incici gardaş senmisin

neden çikolata göndermemiz gerekiyo ki

Evet bende de sayı yükseltme yok. Ne yapacağız? Tek tek yollarsak olur mu?

çikolata değil herşey gönderebilirsiiz öyle bi şart yok sadece 12 lvl olmanız gerekiyor ondan sonra istediğiniz herşeyi gönderebilirsiniz bu arada bnm adım poppixi_ceren bakabilirsiniz

bendede öyle oldu

aynnnnnnnnnnnnn

Yalan arkadaşlar hesabınızı çalacakkk !!!!

Olmana gerek yok 12. seviyeye gel

İNANMAYIN HESABINIZI ÇALACAKKK !!!!

ben öyle yapa yapa 90 sd biriktirdm ne diyonuz

ne saçmaa

çikolatayı nerden alıp göndericez

çikolata yokki !!! cevap istiyorum lütfeeen

Bu yorum yazar tarafından silindi.

bn 85 sd topladım 65 değil :D

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon