Hot Buys!

Merhabalar Stardoll ve Stardoll Magazine Tutkunları!

Bugün Starplaza'ya yeni Hot Buys geldi.
Açıkcası ön gösterimde ben pek bir beğenmiştim bu parçayı fakat deneyince aynı hazzı alamadım.

Tül detayı olmasa pek şık bir parça olacakmış fakat Stardoll yine yapmış yapacağını demek istiyorum. Yine de ben beğendim.
Fiyatı 17 SD.
 Fiyatına değdiğini düşünüyorum fakat çok kullanışlı bulamadım yalnızca. Kombinlerken zorlanabilirim.

Bu da merak edenler için orijinali:
Orijinal hali de Zara ürünüymüş.

......................................................................................................................................................

       

Bu modelin üzerindeki pantolon dikkatinizi çekti mi?
O parça da bu ayın Hot Buys'larından. Fakat Starplaza'daki hali beyaz bildiğiniz üzre.
 ........................................................................................................................................................

Bugünlük benden bu kadar (.
Yine kombin önerisi ile yapıyorum kapanışı:


.......................................................................................................................................................
''Çanta pek içime sinmedi.'' Ben 1 ton koyu kullanmayı tercih ederdim. Fakat kombinlerin kolay ulaşılabilir olması için ve bende olmayan ürünler olsa da size rahatça fikir sunabilmek için Starplaza üzerinden yapıyorum. 

Siz bu konuda daha sınırsız davranabilirsiniz:
 Bol bol StarBazaar'ı ziyaret edin(Pek çok ürünü 2-3 sc/sd gibi gerçek fiyatından kat kat ucuza alabilirsiniz. Biraz sabırla ürün arayın.), bir ürünü edinemediğinizde 2-3 hatta 4 parçayı birleştirerek ondan çok daha orijinal ve güzel parçalar elde edebilirsiz.

Sonuçta burası sınırsız hayal gücü ile istediğiniz görüntüyü elde edebileceğiniz bir platform. Cesur olun, deneyin.. Hepinizin ayrı ayrı yetenekler barındırdığına eminim kendi içinde. Konu nasıl buraya geldi bilemiyorum. Sıkılmadan okuduysanız ne mutlu.
 ............................................................................................................................................................


ŞİMDİ KOMBİNİN TOPLAM MALİYETİNE GELELİM

Ceket: EVIL PANDA Hot Buys Rock N Roll Tulle Denim Jacket  17 SD
Gömlek-Elbise: VOILE Button Detail Shirt (Erkek Ürünü) 15 SD
Çorap: FALLEN ANGEL Star Punk Tights 13 SD
Ayakkabı: Red Love Heels (SUPERSTAR) 11 SD
Çanta: VINYL Satchel Bag 9 SD
Yüz Maskesi: BOD MOD Red Riding Hood Face Wound 8 SD

................................................................................................................................................................

Yorumlamayı unutmayın, fikirlerinizi görmeyi seviyorum (.
Sevgilerle,
Carpenotcem


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon