FY!

Merhaba!

Bugün Stardoll'a yepyeni bir mağaza geldi..
Mağazamızın adı FY!
Stardoll'da birkaç mağazadan daha bildiğimiz üzre Fy mağazası da, üyeliği ücretsiz bir alışveriş sitesi.


İlkin nesnel olarak değerlendireceğim.
Fiyat aralığı 3-36 SD.
Biri 150 diğeri ise 120 olan 2 tane SC ürün var.

İnternet sitesinde de olduğu gibi, mağazanın Stardoll içindeki halinde de hem dekor hem güzellik hem de moda ürünleri barındırıyor.

Nesnel tanıtımım bittiğine göre şimdi kendi görüşlerimle yorumlayacağım:

Açık söylemek gerekirse, tamam bir paket dolusu 5 küçük tüp parıltı için 36 SD'mi 'ben' harcamam fakat umarım onun başka bir amacı vardır ve ben bilmiyorumdur.

Onun dışında fiyatlar gayet iyi, ürünlerde bir özellik mi desem karmaşa mı desem bilemediğim bir yoğunluk var.
Dekorlarda neon ışıklar, kirpikler abartı, glitter dediğimiz parıltı detayı, gözlük rengarenk, mermer deseni, karışık aksesuarlar..

Mazağanın duvarındaki Fy logosuna tıklarsanız sizi şu siteye yönlendirecektir

ÜRÜNLERİN GERÇEK HALLERİ:





 




Ve ürünleri geçtim mağaza için son olarak şunu söylemek istiyorum,
Bence gerekli bir mağaza değildi.
Aslında Stardoll'a alışveriş sitelerinden gelen mağazalar var fakat 1 tane daha gerekli miydi?

'Mağazayı sevdim' ama bence artık Stardoll'a yeni mağaza gelecek ise belirli bir özelliği ve teması olmalı.
Ve yine bence, bir mağazanın hem moda hem güzellik hem de dekor kategorisini barındırması yeni gelecek bir mağaza olması için yeterli değil.

Bu yazı boyunca 50 kez 'bence' dedim sanırım, benim görüşlerim bunlardı..

....................................................................... 

Sevgiler,
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon