CALLIE'S PICKS DECOR No.14 | I love 'Tributes'!

Merhaba!

Bugün Callie's Picks Decor'a yeni kat eklendi! ''Yeni Callie's Picks geldi!'' yerine yeni kat eklendi dememizin sebebi ise henüz No.13 'ün mağazadan kalkmamış olması.


Hazır Tribute sezonunda iken Callie's Picks Decor mağazası da bu konsepte katıldı ve seçilen Tribute ürünler ile oluşturulan dekor mağazası Starplaza'da sunuldu.

Bir Interior var (Balmain Tribute) / Fiyatı ise 40 SD.
Koleksiyonda 2 adet SS özel ürünü bulunuyor.
Dekor mağazası olduğu için ürün kutularının, alışveriş çantalarının olmasını normal karşıladım ben.

Zaten Tribute mağazaları geliyorken, 'normal bir üye olarak ben' SD biriktirmekle uğraşıyorum, kutular yerine ürünler gelse muhtemelen daha pahalı olacaktı.

Dekor mu giyim mi diye arada kalacaktım.
Ben sevdim.
Belki diğer normal üyeler de benim gibi düşünüyordur.

Koleksiyonla ilgili benim fikirlerim bu yönde. En azından birşey alacaksam bile param Tribute mağazalara kalacak.

Fiyat aralığı 6-40 SD.
1 kadın bir de erkek üyeler için Oscar de La Renta Tribute üstler var ayrıca.

............................................................................................................................

BAZI ÜRÜNLERİN GERÇEK HALLERİ







Yorumlamaktan çekinmeyin.
..................................................................................
Sevgiler,
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon