Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 16

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



Nasılsınız, haftanız nasıl geçti?
İyi bir hafta geçirmiş olmanız dileğiyle yazıma başlıyorum.




Pazartesi günü DIY (Do It Yourself) mağazasının
 yeni dekor ürünleri satışa sunuldu.


Kapılar, pencereler, duvarlar, arkaplanlar, kırlentler ve hatta basamaklar...
Kısacası evinizi dekore etmeniz için gereken her şey. 
Fakat, her şirin ve güzel şeyin bir kusuru vardır.
DIY ürünlerinin kusuru da fiyatları.
Bir oda dekore etmek için satın almanız gereken tüm parçaların
kaç stardollara mal olacağını düşünürseniz, bana hak vereceksiniz.
Bir pencere arkaplanı için 10 stardollar mı?
(4 - 5 tane almanız gerektiğini düşünsenize...)
"Almiyim cınım saağol!" 
Diyebilmeyi çok isterdim ama eminim ki bu fiyatlara rağmen,
 odalarımın dekorasyonunu değiştirmek istediğim zaman,
 uğrayacağım ilk adreslerden biriside DIY olacaktır.
Starcoinlerin suyu mu çıktı, pek sevgili Stardoll Ekibi? :D



***




Çarşamba günü, Callie's Picks "Casual Favourites" koleksiyonu
ile plazaya katıldı.


Mağazanın 57 numaralı koleksiyonunda pek çok dilek listesi ürünü var.
Mesela aylardır aradığım ve 500 Stardollardan daha ucuza bulamadığım
bandana ve kırmızı çanta bu koleksiyonda yer buldu.
Bende tabi hiç durur muyum?
Hemen dolabımda ki yerlerini ayarladım.
Mutlu ettin beni Callie, teşekkürler... :D
Fiyatlar çok düşük değil ama çok yüksekte sayılmaz, yani...
Sizin beklediğiniz ürünler var mıydı peki sevgili tutkunlar?



***




Ardından Aprés-Ski mağazasına gelen %40'lık indirimle birlikte
yeni koleksiyonun satışına başlandı.


Mağazanın teması kış olunca ürünlerde kışlık oluyor.
İyi ürünler yok değil ama, genel olarak 
koleksiyonun bitmemiş gibi bir havası var.
Biraz daha ilgili olabilirlerdi, eksik olmuş.
"Nasıl olsa millet parasını her türlü harcayacak. 
Uğraşsak ne olur, uğraşmasak ne olur?"
Diye düşünüp ardından da hunharca gülmüşler gibi...
O kahverengi ceketle harikalar yaratabilirdin Stardoll.
Hiç yakıştıramadım...
Az beğendim, çok sevinmedim.



***




Cuamartesi ise Dot güzellik mağazası yenilendi.


Son derece kırmızı ve birazcıkta gereksizdi.
Yani bir iki ürün dışında fazla bir şey almayı planlamıyorum.
Makyaj malzemesi yerine, güzellik salonuna 
daha çok yüz tipi (kaş, dudak vb...) eklenmesini tercih ederim.
Koleksiyon Dot'tan beklenildiği üzere pahalı değildi.
Sizin Stardoll'dan beklentileriniz neler peki?



***



Hafta içerisinde ayrıca Oscar de La Renta Tribute'ün 
yakında plazayı terk edeciğini belirten bir mesajda aldık.
Yani almak istediğiniz ürünler varsa elinizi çabuk tutun derim
sevgili tutkunlar. :)




***


Haftanın HotBuys ürünleri;


5 ve 6 numaralı ürünler olan,
Graphic Miniskirt - 15SD -
Wrap Up Booties - 14SD -



Kombin önerisi;


HotBuys - Wrap Up Booties
YSL Tribute - YSL Inspired Preppy Dress
      - Dark Metallic Coat
 - Brodery Clutch



***



Sevgiler,


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon