Stardoll'un İçinden : Karmavi

KARMAVİ RÖPORTAJI!

Bugün itibari ile yeni uygulamamız ''Stardoll'un İçinden''e başlıyoruz...
Her bir yeni ''Stardoll'un İçinden'' yazısında Stardoll'un tanınmış kişilerini ağırlayacağız ve onlarla keyifli sohbet yapıp suitlerini gezeceğiz.
İlk konuğumuz : Karmavi.
Karmavi; Miss Stardoll World 2015'de Ülkemizi Temsil edenlerden olup, 2.'liğe hak kazanmıştır.

Gelin hep birlikte karmavi'nin bir kaç odasını gezelim;




Gelin şimdi karmavi ile muhabbetimize başlayalım;

Öncelikle röportajımızı kabul ettiğiniz için teşekkürler. Adınız Nedir ?
Ben teşekkür ederim, Adım Melike.

Hemen konuya geçmek istiyorum sizce iyi tasarımın sırrı nedir?
Bence sır diye bir şey yoktur. Resim yeteneği olan kişi Stardoll'da güzel tasarım yapabilir.

Stardoll size neyi ifade ediyor ?
Stardoll, hem zorluk hem eğlence içeriyor. Hatta bazen çok zorlandığımı bile söyleyebilirim. Neredeyse, günümün tamamını bile Stardoll'a harcadığım olmuşdur. Aslında, kim Stardoll'a vakit harcamaz ki bence oyunu dikkate alan herkes vaktini harcar.

Tekrar çok çok teşekkürler ♥ Stardoll hayatınızda başarılar...
Ben teşekkür ederim, beni seven herkese sevgiler.


SAYFAMIZDA KARMAVİ TASARIMLI BİR ÇEKİLİŞ VAR!
Karmavi'nin Suitine Gitmek İçin Tıkla...

Sevgilerle;
Zeynep_806

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon