Demi Lovato: "6 Ay Önce Bunu Yapamazdım”



Confident isimli albümüyle konuşulan ve iyi tepkiler alan Demi Lovatogeçtiğimiz haftalarda Vanity Fair dergisi için verdiği çıplak pozlar hakkında konuştu! E! News‘e konuşan genç yıldız, işte şunları anlattı:
“Kariyerimde tamamen soyunduğum hiçbir zaman olmamıştı, sadece makyaj ve kıyafet anlamında değil, aynı zamanda Photoshop’un yapılmadığı bir an olmamıştı. Her şeyin düzeltildiği bir dünyada yaşıyoruz, insanların Instagram’da paylaştığı fotoğraflar bile öyle. Bu yüzden ben de insanların şu an benden beklediği şeyin tam tersini yapmak istedim.”
“Bu albümle insanlara bir açıklama yapmak istedim, ve yaptığım bu açıklama da kadınlara güç versin istedim. Diğer kadınlara ilham verici olmasını istedim. Çocukluğundan beri vücuduyla ilgili sorun yaşayan bir kişi olarak, vücudumun her santiminden nefret ederken, artık tüm dünyaya herhangi bir rötuş olmadan vücudumun her santimini gösterdim. Bunu 6 ay önce olsa yapamazdım, çünkü bugünkü sahip olduğum öz güven o zaman yoktu.”
Demi dergi için çekilen fotoğraflarına uygulanan Photoshop'tan rahatsız olduğunu da dile getirdi:
“Birçok kez hayal kırıklığına uğramış hissettim çünkü insanlar benim iznim olmadan vücuduma Photoshop yaptılar ve ortaya çıkardıkları şey kendi vücuduma benzemiyordu. ‘Hayır, hayır, hayır! Benim kalçam ondan daha büyük, onları oldukları asıl yere geri koyabilir misin?‘ diyordum. Bu tarz şeyleri gerçekten yaptım. ‘Hayır, bacaklarımı geri aynı yerine koy. Bunlar benim bacaklarım değil,‘ dediğim bile oldu.”

Ayrıca, Demi yayınladığı yeni albümü Confident için çok iyi tepkiler aldı ve yayınlandığı ilk saat içerisinde Brezilya'da platinum sertifika kazandı.

Video linki: http://uk.eonline.com/videos/241637/demi-lovato-explains-nude-vanity-fair-shoot


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon