StardollBFF Yarışmasının Kazananları Açıklandı!

Stardoll'ün İnstagram Yarışmasının Kazananları Belli Oldu!

Geçtiğimiz hafta başlatılan #StardollBFF yarışmasının kazananları İnstagram ve Star Blog üzerinden duyuruldu! Yarışma metninde yer alan 2. maddeye göre (İnstagram hesabında Stardoll'deki En iyi arkadaşınla ikinizin yer aldığı bir resmin altına en iyi arkadaşının sana ne ifade ettiğini anlatan bir post hazırla!) değerlendirilmeye alınmaması gereken fotoğrafın sahibi Jadeprincess3, bu üç arkadaşı arasında tercih yapamayacağını belirten anlamlı bir açıklama yaptığı için değerlendirilmeye alındı ve kazanan o ve arkadaşları oldu! :) Bence de en hak edenler arasında o ve arkadaşları da yer alıyordu.


İşte Jadeprincess3 ve arkadaşlarına 100'er stardollars kazandıran açıklama yazısı ve fotoğraf:
  • Diğer insanların aksine, Benim Stardoll'de 3 en yakın arkadaşım var, Felipe (Yulissahermosa), Guada (Demii_09) ve Juan (DESAFIOO), Bu üçü arasında gerçekten de bir seçim yapmam imkansızdı bu nedenle üçüyle beraber yarışmaya katılarak kendimi riske atmaya karar verdim. Çünkü yaşadıklarıma dayanarak şunu söyleyebilirim ki bu üç arkadaşımdan hiçbirisi bir diğerinden daha değerli değil! 3'ünü de eşit derece çok ama çok seviyorum! 3'ü de eşit şekilde beni hem Stardoll'de hem de gerçek hayatta desteklediler ve sevgilerini aynı derecede benimle paylaştılar. Aramızda gerçek hayatta binlerce kilometre olsa da, biz hep BİR olduk; bu nedenle, herkese ne kadar muhteşem bir arkadaşlığımızın olduğunu gösterebilmek için üç en iyi arkadaşımla katıldım... Kazanırsak da kaybedersek de biz bir defa kazanacağız ya da kaybedeceğiz.... BİRLİKTE... Bu da en iyi arkadaş ne demek bunu en iyi şekilde açıklıyor öyle değil mi? Hep beraber ❤

Elbette her zaman olduğu gibi 'ama bu haksızlık, hiç güzel değil, hak etmiyordu, ben daha iyiydim' gibi yorumlar geldi fotoğrafın yorum kısmına, ama inanın ben ve arkadaşlarım da katılımcı gözüyle incelediğimizde en çok hak edenin gerek açıklaması gerekse yaratıcı fotoğrafıyla bu üyenin olduğuna karar vermiştik ki ben ve arkadaşlarım da yarışmaya katılmış olmamıza rağmen. Bu da benim katıldığım fotoğraf:


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon