Yeni Young Hollywood Neden Tükenmedi?

Stardoll'ün Limitli Mağazalarından Young Hollywood'un Yeni Koleksiyonu Starplaza'da!

LE, Strike a Pose ve Antidote'den sonra en çok sevilen limitli ürünlerin satıldığı marka Young Hollywood Cuma günü Teen Choice 2016 kırmızı halı konsepti ile yenilendi. Satışa sunulduğundan bu yana aradan kocaman bir hafta sonu da geçmiş olmasına rağmen şu ana kadar mağazada sadece 3 ürün tükenmiş durumda! 


Ben bunun nedenini üyelerin artık daha bilinçli bir şekilde alışveriş yapmalarına, yeni LE koleksiyonunu beklemelerine ya da geçen hafta gelen diğer yeni mağazalardan fazlasıyla alışveriş yaptıkları için ellerinde Stardollars olmayışına bağlıyorum... İlk tahminimde yoğunlaşacak olursak; Stardoll'e gelen özellikle de limitli mağazalarda tabiri caizse bir izdiham yaşanır ve üyeler neredeyse ürünleri hiç incelemeden Stardollarları yettiğince satın alırlar. Bazen öyle koleksiyonlar, öyle ürünler gelir ki Basic mağazasındaki ürünlerin kalitesinde olmasına rağmen bir anda tükenir, bunun sebebi gerçek hayatta da rastladığımız marka takıntısıdır.


Yeni Young Hollywood mağazasında da aynı manzarayla karşılaşacağımızı düşünüyorken gördüm ki neredeyse hiç bir ürün tükenmemiş ve hatta bazıları neredeyse hiç alınmamış. Tabii bu manzara diğer ihtimallerden de kaynaklanabilir ama ürünlere baktığım zaman da açıkçası pek 'Young Hollywood' havasını göremedim. Bu ürünlerin çoğu Starplaza'daki bir çok mağazaya gelebilecek ürünler ama kesinlikle Young Hollywood ya da başka bir limitli mağazaya değil.. Peki son LE Decor'a gelen bu bebeklere yakından baktığımızda ne görüyoruz diyor ve yazımı sonlandırıyorum; (ürünleri ben de satın aldım)



Sevgilerle,
RockinCreyzi

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon