Angel_Of_Harlem'den Ten Rengi Paratma Taktiği

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Bugün Müge ablanın (angel_of_harlem) facebook profiline baktığımda arkadaşlarına paylaştığı 'me-doll ten rengi parlatma' taktiğini gördüm ve hemen MagazineTurkey hesabım ile bu taktiği uyguladım. Harika, me-doll'lerimize canlılık katan bir görünüm çıktı ortaya. ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.;




Yukarıda ki resimlerde gösterilen yolları sırasıyla izlediğinizde sizlerinde me-doll'lerinizin ten reklerine parlaklık gelecek. :) Bir küçük önerim var, me-doll'ünüzü ne kadar koyu tenli seçerseniz o kadar iyi sonuç alıyorsunuz :)

Bu öneriyi profilinde paylaşıp bizlere yardımcı olan Angel_Of_Harlem'e teşekkür ediyorum! :)



Sevgilerle,

26 yorum

süper taktik müge ablaya ve blog'unuza teşekkürler :)

bende anlamadım olmuyo

yapamıyorum anlamadım .s

tanıdık geldi, styledan...

Merhaba ben royalteylul zyrt edin :D

Ayakları cok farklı duruyo :O

sabah ilk müge ablam paylaştı. Kerim söylemiş zaten, niye mualifli yapıyrsun ki hep

:) Müge abla çok teşekkürler

olmuyoo yaa .ss ben glamgirl918 ziyaret edin bu arada

16 Sd saç satan varsa bana ulaşsın.!! SilaGenc444

Nasıl yapılıyo 1 ten yapıldığında kaydedip sonraki tenii mi yapıyoruz?Hiç bişey anlamadım asdas:D

ilk önce koyu bir ten seç sonra kaydetmeden açık renkli bir ten seç sonra kaydetmeden gine geri tuşuna bas ve kaydet :D

Yaptim ben bir ay kadar omce blogunuzda gorup superdim iyice superim tsk /diamondbella22

çok güzel ama keşke beyazdada olsa

süpeeeer bayyıldııım

senin kızın
nasıl öyle duruyo

Teşekkür Ederim Oldu Ama Ben Yine Aynı Vücut teni me çevirdim çünkü olmadı biçimimie oygun :D Adım ikbal_ipeknur

çokzel oldu da bazağını nasıl öle kalıcı ettin

Çok teşekkürler bu arada beyzayn_4 ziyaret edin

Sc veya 18 Stardollar'a saç satan varsa Zd'me mesaj atsın.
Kullanıcı nickim: starmelek385
Lütfen çok lazım. ♥

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_