Stardoll'den Mükemmel 2 Bedava Elbise!!!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!Sizler için mükemmel 2 bedava elbise buldum.Elbiseleri almak için;




Adresine gidin;
http://www.proxoin.com/

Daha sonra boşluğa;

http://www.stardoll.com 

yazın.

Bedavalar evinizde. (eğer Dragon bedavası size gelmediyse bu elbiselerle beraber Dragon bedavaları da gelebilir)


!!!Arkadaşlar herzaman söylediğim gibi yine, eğer bloğunuza bu bedavaları yayınlamak istiyorsanız kaynağın bu blogtan olduğunu yazın!!!




45 yorum

bana gelmedi

olmuyo malesef süitime bakın MINIbebek1234

İyide Bana Eyfel Kulesi Geldi O.o

yayınladığınız hiçbişeyi şuana kadar hiç alamadım.

url cubugune bişey yazmamız lazım değilmiydi ?

Merhabalar bende bir blog yapıyorum sizin bedavalarınızı kullanabilirmiyim sizden alıntı olduğunu söyleyebilirim :)

bana hiç bir şey gelmedi

BANA MOR KULAKLIK GELDİ ÇOH SANSIZIM

olmuyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lütfen olmayanları koymayın ki bizde uğraşmayalım beeeeeeeeee insanız bizde

evimi ziyaret ederseniz menun olurum;

jan_jan99

yayınladığımız her şey oluyor.belki süresi geçen şeyleri deniyorsundur :)

süresi geçmiştir.bu kadar büyük tepki göstermenize gerek yok :)

elbise gelmedi ama bir kedi ile bir şapka geldi

ya adobe flash player yoktu 2 saat yükleyemedim inş dragongelir ve o mavi elbiseee

bana cindirella geldi

benim hilelerim biraz süre geçince geliyor neden acaba

olmadı ya offfffff

olmadıııııı ya offff yaaa doğru düzgün birşey koyarmısınız :(:(:(:(:(:(:(:

Uf bir döğru düzgün birşey yapın hiçbir bedavanız gelmiyor ya

hiç olmuyo yalancılar insanların zamanını harcamayın yaaa

bu ne ya olmuyor proxiden grince zaten giriş ypamıyorsun asla demeyin olmuyo bunun süresi geçmiş bellki

bana 4 elbise geldi hepside süper çok teşekkür ederim :)

ya buna uğraşmaya hiç gerek yok ben bunu benzeri hile yaptım kendi tespitim 7 tane elbise geliyo

durmadan kötü yorum yapıyolar bence bu kadar da tepkiye gerek yok

Yaptım oldu teşekkürler ama elbise gelmedi gitar,poster,çiçek felan geldi yinede saol :))

bana elbise gelmedi ama gitar poster çiçek geldi

Bu yorum yazar tarafından silindi.

hani mükemmeldi ln iğrenç bunlar

ben başka sitede yaptım 4 tane elbise geldi iğrençler sakın yapmayın .yeni açmış ve az giysisi olanlar yapsın ben yaptım beğenmeyince çöpe attım. adım alosunbebeg isteyen bakabilir levelim 46. . 47 olmak üzere

şifrem güzellik13

yayınladıgınız hiç bişe olmuyor artık yenileri gelsinnn

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon