Sinem Geldi...

Merhaba sevgili Stardoll Magazine Turkey takipçileri...
Ben yeni yazarınız Sinem Ether...
İsmim Sinem,19 yaşındayım.
Stardoll'a 5 yıldır üyeyim.Bazı bloglar'da yazarlık deneyimlerim var.Ayrıca Stardoll-Life ailesindeyim,ve tabiki bundan gurur ve sevinç duyuyorum.

Haziran ayında Stardoll hesabım kapatıldı. Hesabımın adı ' Regusyi 'idi.
Çok adâletsizce ve de kötü bir şekilde kapatılmıştı, ki bu konulara girmek istemiyorum burada.
Geçici olarak bir hesap kullanıyorum.Bana ulaşmak isteyen facebook'da ' Sinem Ether Sd hesabımdan ulaşabilir.

Burada sizlere farklı yazılar,Stardoll bedavaları,haberleri ve Stardoll Tüyo'ları ile ilgili paylaşımlarda bulunacağım.Çeşitli yarışmalar da olucak Allah'ın izni ile.
 ..............................................................................................

4 yorum

Bu blogdada hep ceza almış yazarlar var

bu blogda hep başarıları göz ardı edilen, sadece gerçekleri yazan bloggerlar var.
İşine gelirse artık...

Kerim acaba yazar alimlariniz vrmi aktiflestirmeniz gerekiyor mesela 10 tane yazariniz varsa bunun 2si aktif benimde deneyimlerim var fotoshop yapmaya basladim :) kombin yapmakta ustume yoktur :) ve bu arada regusyi cnm umarim hesabin acililir

adım sema783 oylayın ark isteği asla yollamayın z.d me not bırakın

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon