SINIFTA KALMA KORKUSU

                         

MERHABA SEVGILI STARDOLL VE STARDOLL MAGAZINE TUTKUNLARI!


Sınıfta kalma korkusu:Kimimiz başka okullara geçtik  kimimiz ise bir üsrt sınıfa  geçtik  bazıları okul değiştirdi.Bazılaırmızın hiç korkusu olmasada  bazılarımızın korkusu çok  ama çok yüksek  üstelik liseye  yeni başlayanlar bir hayli korkuyor  çünkü ortaokuldan  çıkıp zor şartlarda eğitim görecekleri  hayatlarında yeni  dönemi başlıyor.Lisede  sınıfta kalma korkusu olduğu için ekstra korkuyorlar ben kendimden biliyorum  lise birde  beni okadar  korku basmıştaki çok çalıştığım kimya sınavında başarısız olunca sınavın ortasında ağlamaya başlamıştım ama şimdi size verecğeim tavsiyelerle sınıfı  sınava falan kalmadan başarıyla  sorunsuz geçtim ; öncelikle sözlü notu kalktı diye rahat davramak yok!Yine öğretmenleirmize saygılı olacağız çünkü öğretmenlerin gözüne girmek size çok fayda sağlicak  defterinizi tam tutun,ödevlerinizi eksiksiz yapın,derse defter kitap götürün,kılık kıyafeitnize dikkat edin,kimseye karşı saygısız davranmayın sonra sınavlarda başarısız olsanız bile  öğretmenler size destek olacaklardır birde çabalıyormuş gibi davranın ozman emin olunki öğretmenleirnizin desteği arkanızda bol bol parmka kaldırın  sorulara cevap verin  anlamadığınız yerleir utandığınız için  sormamamzlık etmeyin eğer arkadaşlarınız size gülüyorsa kafanıza takmayın  çünkü senenin sonunda gülüncek duruma düşçek olanlar onlar olucak.Sınıfınız kalabalık diye nasılsa öğretmen beni farketmez diye düşünmeyin onlar uçan sineği bile farkederler ;) ayrıcada size deidklerimi yaparsanız bir yıldız gibi  parlicaksınız.Derslerinşz zor mu geliyor? ailenize vede  öğretmeninize danışın  size yardımcı olucak öneriler verickelerdir yada aileniz size  ek takviye almanızı sağlar.Nolursa  olsun  aç karnına  okula gitmeyin öğünlerinizi  aksatmayın  dersi kırmayın  bunlar kulağa zor gelsede inananın bana okadarda zor değil.Kendi kendinize salak  damgası  basmayın çünkü kimse salak değildir sadece  tembelliğinden  aklını  çalıştırmıyordur  vede  en önemlisi  kendinizehedef koyun  ileride ne olmak istediğinizi seçin ki emin adımlarla  hedefe doğru ilerleyin :) 




                                                  BAŞARILAR  ...  

                                                                               Oya :*


1 yorum:

15 tatilde ders çalışın yaz tatilinde bi önceki senenin eksiklerini tamamlayın. inanın lisede her sene birbirinin takibi, bi konuyu bilmezseniz topallarsınız ;)

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon