GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 65

HERKESE SELAM😊


Stardoll'da bu hafta hiç yoğun geçmedi. Splendid ve Sweet Suites mağazaları geldi. Şubat ayının Hotbuys'ları açıklandı. Yani açıkçası bana boş bir haftaymış gibi geldi.İncelemeye ilk olarak Hotbuys'lardan başlayalım.



Ürünler son zamanlarda birçok mağazada sıklıkla gördüğümüz şeyler aslında kürk yakalı denim ceketler, yanlarında şerit detaylı ekose desenli palazzo pantolonlar, yuvarlak saplı çantalar vb. yani bu ayın hotbuysları trendleri yakalamamız için güzel seçilmişler. Siz beğendiniz mi? 



Bu kez gelen Splendid katını sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Stardoll'unda çok uğraşmadığını bu kat için gelen mesajda eski ürünlerin olduğu grafikten anlıyoruz. Gerçekten sevdiğim tek şey resimde gördüğünüz göz makyajı oldu. Siz nasıl buldunuz yetersiz miydi gelenler, sevdikleriniz hangileri? Yorumlarınızı bekliyorum.


Bu hafta olan tek güzel olay yine bir dekor mağazasının gelmesiydi ve hiç beklemediğim kadar iyi olmasıydı. Yani normalde bir dekor mağazasında gelen odayla eşyaların hep uyumsuz bir şekilde seçildiğini düşünüyordum. Bu kez Sweet Suites bu konuda yanıldığımı gösterdi. Endüstriyel loft akımını bence çok güzel bir şekilde yansıtmış. Tuğla duvarlar, metal detaylar ( metal boru, pencere, aydınlatmalar), tavandaki sıva görünümü birbirini harika tanımlamış. Bazı dekor mağazalarını incelerken fark ettiğim bir detayı sizlere aktarmak istiyorum yani bu durum çok fazla kolaya kaçmak olmuş bana kalırsa.

 
Her ne kadar mağazaya bayılsam da kaç yıl önceki koltukları alıp biraz rengini birazda açısını değiştirip farklı bir mağazada sunmaları beni hayal kırıklığına uğrattı. Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz? 


  Sweet Suites'ten bazı ürünlerle yaptığım iç mekanı sizlerle paylaşmak istedim.


Sizde kombinlerinizi dekore ettiğiniz odaları benimle paylaşabilirsiniz. Buradan yada Stardoll üzerinden beni bilgilendirirseniz. Sizin yaptıklarınızı yazılarımda paylaşmaktan mutluluk duyarım. 

HERKESE İYİ HAFTALAR. 

1 yorum:

Şubat ayı hotbuyslarına bayıldım.Ceketi çok sevmesemde prada yani sanırım eksiksiz alacağım hepsini.Splendid tam bir fiyasko o dudakları gördükten sonra incelemedim bile. Sweet suites ürünlerine bayıldım interior çok güzel koltukların ayn olması beni hayal kırıklığına uğratsada sevdim şıklar. Emeğine sağlık iyi haftalar.

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon