Stardoll Hileleri!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Öncelikle belirtmeliyim ki google'a stardoll yazdığım zaman 'stardoll hileleri' tabirinin baş sıralarda olması beni gerçekten çok üzüyor. Bunun nedeni gerçekten stardoll hilelerinin olduğuna inanabilecek olan kullanıcıların bulunuyor olması. Kesinlikle ama kesinlikle internet üzerinden stardoll ile ilgili hiç bir hile bulamazsınız! Çünkü yok! 
Olmayan bir şeyin bu kadar fazla araştırılıyor olması gerçekten tuhaf bir durum.
Stardoll'de asla bedava süperstar olamazsınız!
Yada süperstar değilseniz, süperstar ürünleri kullanamazsınız!
Stardoll ekibinin belirlediği durumlar dışında kimse size 100, 1000 sd vermez!
Bunlar sadece sizleri dolandırmak için uydurulmuş durumlardır.


Eğer emek verdiğiniz ve para harcadığınız hesabınızın elinizden ÇALINMAMASINI istiyorsanız asla ama asla dolandırılmanıza neden olacak hile durumlarına baş vurmayın!

Umarım bu yazım hile durumunu giderme konusunda etkili olur.

Sevgilerle,

27 yorum

evet haklısın sanırım görevlerimden biri eksik ss oldum evet epeyice ilerleyip emek harcadım ancak yıllığımda kalp koyma yeri yok yani akademi görevlerini yapmasam bir şey olurmu

benimde öyle adım : pembepanterck

Benmde yıllığımda kalp yok nasıl olabilir nolur söleyn :(

hile diye bir şey var. ben o hilelerle rujlar ve giysiler aldım. nasıl olmuyormuş? (kubram_1992)

Yıllık görevinde kalp var.Üst traflarda iyi bakın

Yıllık görevinde kalp var.Üst traflarda iyi bakın

benimde yıllığımda kalp yok 15 tane kalp gerekiyor ne yapabilirim

arkadaş süperstarsan beni de yapabilir misin senin yıllığını kalplerim hem lütfeeeeen

Dekor ürünlerini kullanarak bir kapak ve dekor sayfaları oluşturup yıllığına kaydet
bu görevi yapamadım yapabilen varsa yardım etsin lütfenn adım lykitones

arkadaşlar yıllık kalpleme görevi için sahte hesaplar açıp kendinize girip yıllığınızı kalplemek.bu kadar basit baskalarını beklemek zorunda kalmassınız.

evet oldu ben öyle yaptım 50 kalpleme görevini bile geçtim

arkadaşlar bende ieşe yaradı starcnsu-max a hediye gönderin 2000 lira geliyo ben denedim

haha çokk işeyaradı kandırmasyon!! hemde bunu doğum günümde yazmışsın 23 mayıs.!!

yıllığımı bitirdim desem :) en son 100 kalp topladım ve btti isterseniz bakın yıllığım tam :D

deniz_harper

Aynen bu arada zd me biseler yazin adim FreshHande_

Sanırım bir kaç site var işte bize diyorlar ki sizin sd hesabınızı çalma gibi niyetim yok diyerek bir site kurup işte bizden şifremizi kullanıcı adımızı istiyorlar bu peki yalan deil mi .

arkadaşlar 15 tane stardoll açın o stardoldan ara kısmından kendi ismininizi arayın ve kendi yıllığınıza tıklayın daha sonra yıllıkta kalp işaretli fotoğrafa tıklayın fotoğrafın yanında yeni bi kalp işareti var ona tıklayın bu işlemi 15 avatarınızdada yapın o zaman kalbiniz olur

arkadaslar son gorevim 100 yilligima kalp lazim lutfen kalplermisiniz
Stardoll ismim:Girl_Aysel10

arkadaşlar bn o gorevı geçtım ama yıllığına 10 kalpleme gorevını yapamadım 15 gıbı değıl daha farklı

Tabii ki yalan ��

Arkadaşlar yıllığıma 15 kalp lazım yıllığımı kalpler misiniz?
Okul752

baska bir hesap acin ve oradan kendi oyununuzu bulub yilliginizi kalpleyin 15 boyle yapin yilliginiz hazir olacak

böyle bir yazı yazmışsınız ama başlığı da "stardoll hileleri" gezindiğim stardoll hesaplarının çoğunda satılmayan ya da mağzada olmayan ürünler var onlar da hile işte nasıl yok?

Onlar ''Stardoll Hileleri'' değil ''Stardoll Bedavaları''dır. Bir süre önce herkese dağıtılmış ve zamanı geçmiş bedavalardır. Yeniden kazanmak isteyenler bir kod yardımı ile geri veriliyor. Bildiğim üzere bir çok kod şu anda çalışmamakta.

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_