GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 64

HERKESE SELAM



Okulların son haftasında çok beğendiğim 3 mağaza geldi. Yarıyıl tatili için Türkiye'ye özel bir kampanya başladı. 29 Ocak son günüymüş yararlanmayı unutmayın. :)


  Şimdi bu hafta gelen mağazaları birlikte bunları inceleyelim. 


Royalty mağazasının bu yeni katında müzik starlarının giydikleri kıyafetler karşımıza çıkıyor.
Bu kat en beğendiğim Moschino'nun kelebeği andıran elbisesiydi. Zendaya'nın üzerinde gördüğüm zaman bayılmıştım ve stardoll'a gelmesini çok istemiştim. Sizce nasıl? 


Ve beğendiğim ikinci elbise Taylor'ın gökkuşağı elbisesi oldu. Sizler bu mağaza hakkında ne düşünüyorsunuz? Hangi müzik starının elbisesinin gelmesini isterdiniz?


Sırada sezonun son tribute mağazası var.


Off-White tek kelimeyle harika bir kapanış olmuş ya tüm parçalar harikaydı bence. Gerçek ürün görsellerini sizin için araştırdım ve bazılarına bakalım.






 Tribute sezonunun bitmesine gerçekten üzüldüm.Üstelik markaların birbirinden güzel sonbahar kış defilelerini inceledikten sonra keşke devam etseydi diyorum.artık her neredeyse yazıda bahsettiğim bahsettiğim erkek kombinlerine hiç yer verilmemesine bir çözüm ne zaman getirilecek çok merak ediyorum. Oyunun çoğunluğunu kızlar oluştursa da erkek üyelerde gözardı edilmeyecek kadar çok.
Sizi bu konuyla daha fazla sıkmadan sıradaki mağazamıza geçiyorum.


En sevdiğim dekor mağazası Winter Peak. Toplamda 15 ürün var bu katta. Bana göre hala az ürün geliyor. Siz yeterli buluyor musunuz? Eşyalar konsept ile uyumlu ve daha farklı mekanlara da yerleştirebileceğimiz parçalar.

 

 Son olarak bu haftanın en sevdiğim mağazası olan Off-White'dan bir kombini ve bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum. Kombinim;


Haber ise bundan sonra her hafta aranızdan bir kişinin kombinini burada paylaşacağım. Yapmanız gereken o hafta gelen mağazalardan en sevdiğiniz ürünlerle bir kombin hazırlamak ve onu tanıtımıza koyup bana haber vermek. Cumartesi gününe kadar vaktiniz var. Kombinlerinizi bekliyorum.


Not: Buradan yada stardoll üzerinden haber verebilirsiniz. İlerleyen haftalarda eğer isterseniz ödüllerimiz de olur.

  HERKESE İYİ HAFTALAR. GÖRÜŞMEK ÜZERE....

1 yorum:

Off-white favori tribute oldu.Stardoll Zendeya hayranı kesinlikle :D Yani bence elie saab, zuhair murad koleksiyonundan parçalar gelebilir hatta biraz mesaj atarsak raisa vanessa bile getirtebiliriz diye düşünüyorum.buraya da nereden geldim :D Sonbahar kış ürünleri bir sonraki yazın ortasındaki tribute sezonunda oluyor sanırım o zaman daha çok erkek kombini gelir diye düşünüyorum .Gerçekten sadece yslde bir tane kombin vardı erkekler için.Winter peak ürünlerini bende seviyorum ve gerçekten çok az ürün geliyor aslında dekor olarak son zamanlarda çok çok az ürün geldi.Emeğine sağlık, teşekkürler yazı için

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon