Tributes Gallery Bu Kez ÇANTALARLA!

Merhaba!

Geçenlerde gelen Tributes Gallery, kimi üye tarafından beğenildi kimi tarafından ise beğenilmedi bildiğiniz üzere.


Tributes Gallery; Aquzzura Christian Louboutin Giuseppe Zanotti ve Sophia Webster ürünlerinden oluşuyordu.
Her marka için 3 ayakkabıdan ilham alınarak oluşturulmuş koleksiyonun bugün çantalardan oluşan koleksiyonu Starplaza'da sunuldu.

Ben Tributes Gallery'de yalnıca süet yüksek çizmeyi ve mavi Louboutin'leri beğenmiştim.
Erkek ürünlerinin duruşunu pek hoş bulmadım.


Bir konuda umarım benim bilgi eksiğim değildir diye deyip şunu belirtmek istiyorum.

Son gelen 2 koleksiyon (Tributes Gallery ve YH) hiçbir şekilde başlangıça düşmedi, YH afişi geç de olsa En Yeniler bölümüne düştü ama mağaza olarak bulunmuyorlar.
............................................................

Çantaları Stardoll'da kullanmayı çok seven biri olarak çok bayılmadım malesef, farkettiyseniz yine 4 markadan üçer ürün bulunuyor.
(Louis Vuitton / Celine / Chanel (1 adet Chanel aksesuar 2 adet çanta bulnuyor) / Prada)

...........................................................

Ve 'bence' seçilen markaların çok daha güzel ürünleri varken..
Kötü mü?
Hayır. Ama daha iyi olabilirdi.
Ben kırmızı Prada, mavi Chanel ve pembe Louis Vuitton'u beğendim

.............................................................

VE ÜRÜNLERİN GERÇEK HALLERİ


Sevgiler,
Carpenotcem





http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon