YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN MEDOLL ÖNERİSİ | (HER TEN İÇİN)

Merhaba!

Bugün Stardoll'da gezinirken aklıma bir fikir takıldı ve, bir değişiklik olsun istedim!

Ve Stardoll'a yeni katılan üyelere fikir olsun diye 3 ten rengine uygun, kendi zevkime göre medoll'ler hazırladım!
Açıkçası ben yaparken bayağı keyif aldım.


Bunları denediğim medoll'ler 1. seviye olduğundan kilitli ürünler de vardı ve açıkçası çok para harcamak istemedim.
Bir nevi uygun fiyatlı medoll oldu denebilir.

AÇIK TENLİ MEDOLL


......................................................................................

İlkin bu medoll'ü seçtim (↓) 


Ardından aşağıda gördüğünüz yüz hatlarıyla medoll'ü yazının başındaki hale getirdim.




Ve son olarak aksesuar ve makyajını bitirdim.


Fakat ben 2 seçenek sundum, bence bu saç yeni başlayan medoller için kullanışlı gibi, her rengi çok iyi gösteriyor, şeklini çok çok sevmesem de iyi.
Kızıl medoll 3 sd 120 sc | Mavi saçlı ise 9 sd 190 sc tuttu.
...............................................................................................................................................................

ORTA TENLİ MEDOLL


........................................................................................

Bu kez erkek bir medoll seçtim çünkü seçtiğim saç o medoll üzerindeydi.
Ardından onu kız bir medoll'e çevirdim.


Aşağıdaki yüz hatlarını kullandım ve ardından makyajı ve aksesuarlarını tamamladım;



(↓↓↓)


Yine iki ufak ayrıntıda takıldığım için göz ve dudakları farklı iki seçenek kulanmak istedim.
Sanırım toplam 9- ya da 10 sd'ye tutarı vardı. O da makyaj malzemelerine gitti Stardoll bu medoll'e makyaj malzemesi vermediğinden dolayı.

...................................................................................................................................................................


SİYAHİ MEDOLL


................................................................................................

Aşağıda gördüğünüz medoll ile başadım:


Kullandığım yüz hatları bunlardı, ardından yine aksesuarları ve makyajı tamamladım:


(↓↓↓)


Yine 2 seçenek var fakat sadece göz rengi farklı, çok bir fark yok aslında.
........................................................................

Bunları kullanmak zorunda değilsiniz, yaptıktan sonra benim de kullanacağım bir yer olmuyor fakat, eğlence amaçlı yazdığım bir yazıydı
Okuduğunuz için teşekkürler.
Devamı gelsin mi, beğendiniz mi, beğenmediniz mi?
Yorumlamaktan çekinmeyin.

...........................................................................
Sevgiler,
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon