Villa'ya yeni kat!

Merhaba!

Bugün VILLA'ya yeni kat eklendi!

Fiyat aralığı 8-30 SD.
Sc ürün yok.
Yine yine yaz temalı. 
(Yaz mevsiminden hiç haz etmeyen biri olarak yaz temalı mağazalardan bunaldım bile..) 
..................................................................................................................................................

Neyse ki Tribute mağazalar Sonbahar-Kış koleksiyonlarıydı.
 Çok çeşitli bir kat olmamış, toplam 17 üründen oluşuyor.
Ve heryere oturma ürününü yapıştırmışlar, ilk dikkatimi çeken bu oldu.
..................................................................................................................................................

Ürünler pek benim kullanacağım tarzda olmasa dahi, kötü mü dersek..
Hayır.
Ama almış olsaydım Interior'u, Round Dining Table ve Pink Sofa'yı alırdım.
....................................................................................................................................................

Bu yazı için benden bu kadar (:
Benim için kısa oldu fakat zaten yalnızca 1 kat idi.

Bu arada yeniden Sc kombin hazırlamayı düşünüyorum, bu konuda fikirlerinizi
 yorumlarsanız güzel olur..

Sevgiler,
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon