Stardoll'e Ramazan Gelmedi!

Ramazan Ayının İkinci Haftasını Geride Bıraktık, Stardoll Tek Bir Yarışma ile Yetindi...

Ramazan ayının ikinci haftası bitti. Kaldı iki hafta... Ülkemizin her yerinde Ramazan çadırları, şenlikler ve sahur etkinlikleri oluyor.


Keşke Stardoll'de de olsaydı... Stardoll'e Ramazan gelmedi! Tek bir Salı günü yarışması ile (Ramadan Quiz) geçiştirildi. Çok değil, daha geçtiğimiz yıla kadar Stardoll'de de Ramazan ayını coşkuyla kutluyorduk. Neler yapılmıştı neler:


Geçen yıl Ramazan ayı, tıpkı daha önceki yıllarda olduğu gibi Dünya çapında kutlanmıştı. Yarışmalar, hediyeler, Ramazan takvimleri ve Ramazan partileri oluyordu... Her şeye rağmen 15. güne kadar umutla yine o etkinliklerden birinin başlatılmasını bekledim ama şu ana kadar hiçbir şey olmadı.


Geçtiğimiz yıllarda Ramazan'a özel mağazalar gelirken bu yıl ne oldu da hiçbir şey yapılmadı? (Ramadan Quiz'i saymazsak)


Ramazan Takvimleri çok eskilerde kaldı...



Her gün bir bedava ürün ve hatta Süperstarlık yarışmaları bile olurdu.


İlk 15 gün böyle geçti, en azından geri kalan günlerin dolu dolu geçmesini diliyorum, talep ediyorum.


RockinCreyzi

2 yorum

Arkadaslar insallah boyle seyler gelir ve benim adim hlldlk eklerseniz sevinirim belki taniyor olabilirsiniz. Benim selenagomezhd adinda birr kulubum var kulubum bu ay 100 uyeyi gecti ve Katil Kazan adinda bir yarismasi var yapilmasi gerekenler yaziyor eger kazanirsaniz size bir ayakkabi hediye ediyorum ve kulup yoneticisi yapip resminizi ana sayfaya koyuyorum eger 10 katilimciyi gecerse Ramazan Ayo ozel cekilisi adli bir yarisma duzenleyecegim ve kazanana activeden bir ayakkabi hediye edecegim

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon