Yepyeni Wild Candy!

Merhaba Stardoll ve Stardoll Magazine Tutkunları!

Wild Candy Mağazasına yeni kat eklendi,
Tam bir yaz koleksiyonu, SD ürün yok ve bence renkler ,grafikler harika.
Ayrıca bir üst, bir şort ve ayakkabı olmak üzre 3 adet erkek ürünü içeriyor.

Bana Stardoll hep böyle ürünler sunsa bize dedirten ürünler var. 
Fiyatlar 110-400 SC aralığında. 
Pembe,yeşil ve turuncu ağırlıklı ürünler var. Ve tam bir yaz koleksiyonu. Bomber tipi ceketi saymazsak tabi.
Ben yalnızca ayakkabıları pek sevemedim sanırım.
Şöyle bir Wild Candy eski ürünlerine bakıyorum da, benim gibi Wild Candy ürünlerinden elini çekmeye niyetli üyeler bence bu parçaları bayağı sevecek.

Eleştiriden çok övgü dolu bir yazı oldu ama bu parçalar, fiyat aralığı daha yüksek bir mağazaya gelse bu kadar övmezdim sanırım. Beni cezbeden koleksiyonun fiyatına değmesi oldu.

SON OLARAK BU YENİ ÜRÜNLERDEN BİRİ İLE BİR KOMBİN ÖRNEĞİ, 

Üst: ORIGINAL FUTURE Lycra Turtleneck Crop Top 14 SD
Alt: 'WİLD CANDY' Satin Drawstring Pants 200 SC
Kaban: MUSEUM MILE femdem Jacket 20 SD
Ayakkabı: RIVIERA Malta Clear Stilettos 59 SC

Sevgilerle,
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon