Rengarenk Fantasty Hotels!

Fantasty Hotels'a yeni kat eklendi!

Öncelikle merhabalar Stardoll ve Stardoll Magazine Tutkunları, bugün Fantasty Hotels yenilendi. 1 kat eklendi ve renkli-desenli bir koleksiyon ile karşımıza çıktı. 

Mobilyalar renkli ama genel olarak göz yormuyor. Baskısı deseni yok,sade. Fakat Stardoll'un tekstil kategorisine aldığı yastıklar ve halı, ek olarak aksesuarlar daha desenli. 
...
1 adet aydınlatma bulunuyor. Velvet dediğimiz yumuşak kadife dokulu 2 mobilya var. Ağırlıkta demek isterdim fakat zaten yalnızca 1 kat eklendi. Şu yoğunlukta, şu azınlıkta diyebileceğim ürün çeşitliliği yok (:
...
Fiyatlar 7-23 SD arasında. SC veya SUPESTAR özel ürün yok.
Benim favorim 19 SD, kahve-krem rengi ile Minimalist Sofa oldu. Ve mavi kadife sadalyeler hakkında da görüşlerim olumlu.


 Bir de arkaplanı bulunuyor Starplazada. 35 SD Fantasty Hotel Cuixmala Interior. 
...

Ürünleri edinmediğimden dekor önerisi yapamam tabi ki fakat ben mobilyaları biraz soğuk alt tonlu bulduğum için, bu koleksiyondaki tüm ''oturma'' mobilyalarını,böyle renkli değil de kış arkaplanlı bir dekorda kullanmanızı tavsiye ederim.
Stardoll hayal gücünüzü çok geniş kullanabileceğiniz bir ortam,Denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum (:

Başka ne diyebilirim bilmiyorum.
Ben genel olarak beğendim, siz ne düşünüyorsunuz?
Belirtmeyi unutmayın lütfen

.....................................................................................
Sevgilerle,
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon