Windows On The World?? | Not-Açıklama

Merhabalar sevgili Stardoll ve Stardoll Magazine Tutkunları! 

Bugün Windows On The World mağazasına ''DUBAI'' teması ile yeni bir koleksiyon geldi.


Bir an 'ne oluyor?' diye düşünmedim değil. Anlam veremedim açıkçası. 
Gerek var mıydı? /Bence 'hayır'.
Hem giyim hem dekor ürünleri var. Ben yalnızca erkekler için gelen altı beğendim. Onu da bu konseptin dışında kullanırım.
.......................................................................................

 Arkaplanı Starplaza'da 35 SD olarak bulunuyor.
Giysilerin fiyat aralığı 9-32 SD Dekor ürünlerinin ise 8-23 SD aralığında.
.........................................................................................

Dekor ürünlerinde de aynı şekilde kesinlikle almalıyım diye düşündüğüm bir ürün yoktu. Yalnızca elbiselerde şöyle bir hayal kırıklığı yaşadım aynı elbisenin bir bölümünün grafiği, duruşu gayet iyi iken kalanı bozuyordu.

Örneğin;

Bu elbiseyi kendi fikirlerime göre yorumlayacak olursam. Göğüs dekoltesi çok iyi olmuştu. Diğer parçalarda da bu tarz grafikler ve gölgelendirme olayını isterim aslında. Fakat elbisenin belden aşağısı gerçekten kötü.
.................................................................................................

Bir de Hot Buys var bugün gelen.


Doğruyu söylemek gerekirse ben bu ayakkabıyı da sevemedim. Böyle güzel bir renge öyle bir duruş olmuş mu?
Bence olmamış.
..................................................................................................


ÖNEMLİ
Hot Buys demişken:
Bundan hemen önceki Hot Buys, siyah tül detaylı ceket ile ilgili yazıya bir göz atın derim.Alınan görüntülenme sayısı beni şüpheye düşürdü.. Tek parçaydı gelen ama biz baya inceledik. 

''Uzun ve bol eleştirili yazıları okurken sıkılıyor musunuz?''
Görüşler bu yöndeyse bunu bilmek isterim ki yazıları sizin de benim de seveceğim şekilde hazırlayabileyim.

Ayrıca şöyle bir 'SC KOMBİNLER'' hazırlayayım istiyorum ne dersiniz?
2 konuda da görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın lütfen dediğim gibi (, 


Sevgilerle,
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon