Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 44


MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!


Haftaya başlarken Millionaire Mansion Fashion satışa sunuldu.


Fiyatların 10 ile 24SD arasında değiştiği mağazada birde SC ürün bulunuyor.
Açıkçası beğendiğim 3-5 parça ürün dışında, koleksiyondan pek de memnun kalmadım.
Grafikler çok iyi değil bence ve bazı ürünlerde tekrara düşmüş gibi...
Bu koleksiyonda önceki MMF'lerden farklı olarak MM suitini satın almadan,
buradaki ürünleri de satın alamıyorsunuz.
Çoğu kullanıcı bu durumdan şikayetçi çünkü almak istedikleri 1-2 parça ürün için yüzlerce
Stardolları harcamak istemiyorlar haklı olarak.
Daha öncede bahsetmiştim, galiba Stardoll'da işler her geçen gün biraz daha
kötüye gidiyor. Kullanıcılar özellikle son zamanlarda sıklıkla
yaşanan hacklenme olaylarından sonra oyunu birer birer terkediyorlar.
Umarım sonu kötü olmaz. 


***


Daha sonra It Girls'ün yeni ürünleri plazada yerini aldı.


Fiyatları 17-27SD arasında değişen mağazada 3 adette SC ürün bulunuyor.
Açık konuşmak gerekirse koleksiyon gerçekten çok iyi...
Az önce işlerin kötüye gittiğini söylemiştim ya, bir yandan da hala umudum var.
Geçtiğimiz günlerde Stardoll'un CEO'su değişti, ve bu koleksiyona bakınca 
bu değişimin onlara yaramış olduğunu hissediyorum.
(MM için görüşüm değişmiş değil tabii...)
Çaktırmamaya çalışıyorum ama bütün ürünleri almamak için 
kendimi zor tutuyorum diyebilirim sanırım.


***


Ve son olarak yeni LE koleksiyonu...


Fiyatların 14-134 SD aralığında değiştiği yeni koleksiyon
bence bir iki parça haricinde her şey çok iyiydi.
Galiba geçtiğimiz SNTA'da seçilmeyen ürünler Stardoll ekibine güzel fikirler vermiş. :D
Bir iki gün oyuna girmediğime beni pişman etti doğrusu.
Ah şu vizeler bitirdiler beni...
Yeni CEO'dan gerçekten çok umutluyum doğrusu, 
umarım bizleri hayal kırıklığına uğratmaz.


***


Haftanın Hotbuys Ürünleri


Hotbuys Platform Tennis Sneakers - 18SD
Hotbuys Embroided Pumps - 20SD


***

Kombin Önerisi



***


Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Önümüzdeki hafta tekrar görüşene dek kendinize iyi bakın.
Görüşlerinizi belirtmek için yorum yapmayı da  unutmayın.

Sevgiler,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon