Stardoll Bazaar Hilesi!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Şu saatlerde facebookta yayılmaya başlayan 'stardoll bazaar hilesi'ni siz sevgili blog üyelerim ile paylaşmak istedim. Bu hile ile starbazaarda görünmeyen mağazaları, örneğin mortal kiss 'i görebileceksiniz!


Hile BU VİDEODA (TIKLA) anlatılıyor,
Deneyenler ve uygulayanlar var fakat lütfen yine de dikkatli olun.

Sevgilerle,

19 yorum

denediniz mi? eğer denediyseniz,lütfen buraya yazın. çünkü bende az sonra hileyi yapacağım ve videoyu okuyamıyorum.

rockincreyzi lütfen türkçeye çevirir misin

zor iş. ing olsa yine anlardık bişeyler de böyle cok zorr

keske okulda ispanyolca secseydim :( acaba tehlikeli mi MacBook kullaniyorum 5000 tl lik pc sonucta

Bu tür uygulamaları güvenli bulmuyorum.

Yani mortal kiss alanlar bu hileyi mi yapıyor? :O

çok zor okunmuyo of çevirin ya

bu ne ya insan türkce yapardı bide 19 dk zorunuz ne

yabancı dil çeviriye bakabilirsiniz denemedim ama belki olr :)

nasıl yapıcaz

yha Türkçe?
peki ya program grekiyor mu?
biri cwaplasın!?
#nisa

sen bana sabır şunu birisi türkçeye çevirsin fransızca biliyoruz ama bu kadarda olmaz yani insanı çıldırtıyo!!!!

avez-vous une façon d'essayer

ben yaptım istiyene yaparım

ama kapanmasın feneryenin sitesi :(

ya arkadaşlar kafanızmı güzel okuma yazmanız yokmu türkçe işte körmüsünüz pardonda yani bu arada yapan varmıı

arkadaslar benim royalty hesabım vardı adı goodbengisu fakat hesaba girdim saçlarım kaybolmus yok yani bildiğin öbür günde sfrem değişmis basarılı satıslara baktıgımda yoktu çöpe atılmıs ama ben hackeri buldum lütfen şikayet edin 2 kişi ortaklar arse2501 ve merve97ilayda programlarla sfre buluyolar dikkat edin

nice trojan virus

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_