Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 41

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!


Yeni hafta, yeni özet diye diye giderken geldik 41. bölümümüze tutkunlar.
Maşallah diyelim o zaman ve özetimize başlayalım.


Pazartesi günü Stardoll  yeni Bonjour Bizou koleksiyonunu satışa sundu.


Açıkçası ben biraz hayal kırıklığına uğradım, 
biraz uğraşılmamış hissi aldım bu koleksiyondan.
Fiyatların 8 ile 19 Stardollar arasında değiştiği koleksiyonda 
3 adette Starcoin ürünü bulunmakta.
Biraz pahalı olduğunu söylemeliyim.
Bir iki parça dışında çokta hoşuma gittiğini söyleyemem sevgili tutkunlar.


***


Salı günü MSW yarı finalistleri belli oldu.


Öncelikle hakkedip, turu geçen üyeleri tebrik ediyorum. 
Açıkçası bu konuda pek çok tartışmalara şahit oldum.
Kimi sahte oylar, kimi emek harcamayanlar vs. olmak üzere
herkes şikayet ediyor. Fakat burada unutulmaması gereken bir unsur var ki o da şu
herkes hile yapmıyor. İtham edilen kişilerin bazılarının ne kadar çok ziyaretçi
 defteri gezdiklerini, yayın mesajları attıklarını kendi gözlerimle gördüm.
Demek istediğim şu ki evet, haksız kazanç sağlayanlar var.
Yok demiyorum, ama yaşla kuruyu ayırt etmek lazım bence.
Üstelik, bu sene MSW geçtiğimiz senelere kıyasla oldukça temiz geçti.
Yüzdeye vurduğumuz zaman geçmiş senelere oranla çok daha fazla hakkeden
 üyenin üst tura geçtiğini görebiliriz tutkunlar.
Daha önceki haftalarda da bahsetmiştim Stardoll bu sene uzun zamanki,
 en iyi dönemlerinden birini yaşıyor. 
 Üyeleriyle ilgilenmeye başladı, birkaç hackleme olayını olabildiğince az fireyle atlattı.
 Mağazalarının ve grafiklerinin tamamen olmasa da büyük oranda geliştiğini 
 hepimiz biliyoruz ve fiyatlandırmanın da çok daha iyi yapıldığını unutmayalım.
Demem o ki hak edip kazananlara çamur atmak kolay, herkes yenilgiyi 
 kolay kabullenemiyor. Eminim gerçekten uğraşıp bu tarz ithamlara maruz 
kalan üyeler gerçekten üzülüyor olmalılardır.
Hileciler ile, emekçileri karıştırmamak ve ona göre yorum yapmak lazım.
Tur atlayan Türk üyelere baktığımızda bile bir-iki kişi haricinde herkesin
oylama kampanyaları yürüten kişiler olduklarını görüyoruz. 
Anlayacağınız eğer emin olmanıza rağmen, turu geçemediyseniz 
size oy verdiğini söyleyen kişileri bir sorgulamalısınız.
Zannettiğiniz kadar çok oy almamış olma olasılığınız 
çok yüksek olabilir sevgili tutkunlar.


***


Çarşamba günü, yeni Callie's Picks koleksiyonu 
"Fashion Week Wonders" satışa sunuldu.


Fiyatlar 5-60SD aralığında değişiyor ve 4 adette SC ürün var.
Size bir şey söyleyeyim mi?
Bu koleksiyon Callie'nin şimdiye kadar karşımıza çıkardığı en iyi koleksiyon!
Ürünler güzel, fiyatlar ürünlerin aranan ürünler olmasından ötürü biraz pahalı.
Fakat bu Callie'yi takdir etmemize bir engel değil.
 Ben bu koleksiyonu ilk gördüğümde mutlu oldum ve bu çok iyi bir şey. :D
Siz koleksiyonu nasıl buldunuz sevgili tutkunlar?


***


Cuma günü ise yeni Antidote koleksiyonu yayınlandı.


Bu koleksiyon benim için fazla yüksek moda içeriyordu diyebilirim.
Anlayamadığım parçalar oldu doğrusu.
10 ürün kadar beğendim bu koleksiyonda, ne kötü ne iyi. 
Orta düzeydi bana göre, birazcık pahalıydı da.
Klasik Antidote havası her zamanki gibi vardı.
Fakat beni heyecanlandırdığını söyleyemem.
Siz ne dersiniz tutkunlar?



***


Haftanın Hotbuys Ürünleri


HotBuys Pink Velvet Choker - 12SD
HotBuys Vegan Leather Moto Jacket - 24SD


***


Kombin Önerisi


HotBuys Pink Velvet Choker - Evil Panda
HotBuys Vegan Leather Moto Jacket - Velvet Orchid
Coated Jeggings - Strike A Pose
Biker Boots Deluxe - Antidote
Gucci Inspired Silk Top - Runway
Studded Pleather Trim Backpack - Callie's Pop Up Shop Fashion


***


Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar,
tekrar görüşene dek kendinize iyi bakın.
Ayrıca yorumunuzu bırakmayı veya oylamayı unutmayın. :D


Sevgiler,






http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon