Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 37

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!


Yepyeni bir hafta sonunda tekrar beraberiz.
Heyecanlı gelişmelerin yer bulduğu
 geçen haftanın özetini yazmaya ise hemen başlıyorum.



Pazartesi günü, Stardoll'un tazecik mağazalarından
biri olan Pearls plazada yerini aldı.


Temasının denizcilikle, ofis arasında sıkışıp kaldığını düşündüğüm 
mağazada çok sayıda Starcoin ürünü bulunuyor, 
tıpkı diğer yeni kardeşlerinde olduğu gibi. 
Sanırım Stardoll bana ve Starcoinlerin zamanla gereksizleştiğine
inanan diğer bütün üyelere kulak vermiş olabilir.
Ben açıkçası uygun fiyatlarına ve şık kıyafetlerine bayıldım bu mağazanın.
Siz ne dersiniz sevgili tutkunlar?


***


Çarşamba günü ise, yine yepyeni bir mağaza olan
Vinyl ile karşıladı bizleri Stardoll.


Yeni mağazalar dörtlemesinin son üyesi olan Vinyl'de,
bizleri şaşırtıyor ve uygun fiyatlı ama bir o kadarda kullanışlı parçalarla
aramızdaki yerini almaktan çekinmiyor.
Bir caféye giderken ne giyersiniz?
Sorunun cevabı basit, Vinyl'den aldığınız her şeyi giyebilirsiniz. :D
Stardoll sizleri de şaşırttı mı tutkunlar, çünkü ben fazlasıyla şaşırdım.
Önce Active ve Trails, şimdide Pearls ve Vinyl...
Stardoll üyelerine eskisi gibi değer vermeye mi başlıyor yoksa?
Umarım tahmin ettiğim gibi olur ve Stardoll her gün
bir adım daha ilerler ve eski günlerindeki samimiyetine kavuşur.
Bunları neredeyse 6 senedir bu oyunu oynayan ve eski günleri bilen biri söylüyor.
İnanın bana tutkunlar, Stardoll'da eskiden de üyeler ve gruplar arası çatışmalar olurdu,
fakat hiç son zamanlardaki gibi adaletsiz olmamıştı oyun.
Stardoll'un kendini geliştirmek için attığı her adımı bu yüzden destekliyorum ve
üyelerine verdiği değeri görüp, hakkını teslim etmeye çalışıyorum. 
İnanıyorum ki zamanla tekrar özlediğimiz Stardoll deneyimine kavuşacağız.
Bunun için emek harcayan herkese teşekkür ediyorum, her ne kadar
 yazılarımın okunup okunmadığını bilmesemde...


***


Son olarak, Cuma günü LE Dekor yenilendi.


Açıkçası spoilerları gördüğümde bir şey almam diye düşünmüştüm ama
sonra ürünler satışa çıktığında...
Her şey bir anda gelişti, daha neler olduğunu anlayamadan
birde baktım ki Stardollarlarım tükenmiş.
İnanın bana pişman değilim.
Yeni bir oda dekore ettim ve hoşuma da gitti.
Tamam belki biraz pahalıya patladı ama...
Dediğim gibi ürünler pahalı olmasına rağmen,
pek çok ürün tamamen satıldı ve kalanlarda tükenmek üzere...
Mağazayla beraber ikide yeni arkadaşımız oldu,
Senorita Armani ve Monsieur Givenchy.
Evet tutkunlar siz ne dersiniz?
Koleksiyonu beğendiniz mi?


***


Haftanın Hotbuys Ürünleri


The Hot Buys Dolce Inspired Straw Tote - 25SD
The Hot Buys Pompom Straw Sunhat - 16SD
The Hot Buys Scalloped White Swimsuit - 22SD


***


Kombin Önerisi


The Hot Buys Dolce Inspired Straw Tote - Bonjour Bizou
Burgundy Tassel Belt - LE
Simple Nugget Bracelet - Epiphany
Coral Bracelet - 
Gold Bracelet -
Coconut Bangles - Riviera
Scarf Wraps Headpiece -                        
Caftan Antibes Dress - Callie's Picks
Alexis Mabille Inspired Resort Sandals - Runway



***


Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Sizin en ilginizi çeken gelişme ne oldu?
Oylamayı veya yorum yapmayı unutmayın.
Haftaya tekrar görüşene dek,
kendinize iyi bakın.


Sevgiler,





http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon