TURK.ROYALTY | Mezuniyet Balosu Yarışması

TURK.ROYALTY'de Ayrıcalıklar Devam Ediyor...

Türkiye'li ve Royalty üyeler için Eda.Stardoll tarafından açılan TURK.ROYALTY kulübünde ödüllü yarışmalar da mevcut! Üyelerin oylarıyla, Eda.Stardoll tarafından yönetici olarak seçilen ve üyeler tarafından çok sevilen KANUN tam da içerisinde bulunduğumuz döneme uygun olarak yeni bir yarışma başlattı... 


YARIŞMAYI KAZANAN 2 KİŞİ 100'ER STARDOLLARS KAZANACAK!
Hemen yarışmanın içeriğinden bahsedeyim; yukarıda da belirttiğim gibi tam da bu günlere uygun olarak başlatılan yarışmanın teması mezuniyet balosu! Yarışmaya katılmak için yapman gereken me-doll'ünü mezuniyet balosu konseptine uygun bir şekilde hazırlamak ve tanıtımının en üst kısmına eklemek, yarışmaya katıldığının sembolü olarak KANUN'un kulüpteki paylaşımına 'ben' yazmayı da unutmayın ki kombininiz incelenebilsin!

Son katılım süresi 17.06.2016  olan yarışmadan bir kız bir de erkek üye tam 100 SD kazanacak! Ben de kulüpte yönetici olduğum için yarışmaya katılamıyorum doğal olarak :) Ancak bu konuyu es geçemezdim, geçmedim de ve hemen ben de kendi mezuniyet kombinimi hazırladım, yandaki resim

Hala TURK.ROYALTY kulübüne üye değilsen, yarışmaya katılmak istiyorsan ya da kulübü ziyaret etmek istiyorsan BURAYA TIKLA!

Sevgilerle,
RockinCreyzi

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon