Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 27

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



Stardoll'da geride bıraktığımız bir haftayı daha özetlemek üzere tekrar sizinleyim.


Hafta başında 9 to 5 mağazası yenilendi.


Bu seferki tema ise "haber (moda) bülteni" oldu.
Bir haber stüdyosu, kameraman, spiker, montaj odası ve daha pek çok şey 
favori oyunumuzda bizlerin kullanımına sunuldu.
İnce detaylı ve güzel düşünülmüş bu koleksiyon bende yıldızlı pekiyiyi hakketti.
Üstelik ürünlerin çoğu herkesin kullanımına açık,
 vip bariyerini esneten Stardoll'a yok mu kocaman bir alkış? :D


***


Ardından, Splendid yenilendi.


Küçük ama şirin bir koleksiyonla karşımıza çıkan Splendid'de
altın ve değerli taşlar tercih edilmiş.
Ben çok takı kullanamıyorum oyunda çünkü ne zaman denesem ya kirpikten ya kullanacağım
takıdan vazgeçmek zorunda kalıyorum.
Süitimizde olduğu gibi, güzellik salonunda da
her ürüne ayrı ayrı katmanlandırma yapılabilse çok daha iyi olurdu bence...


***


Daha sonra Mawi'de indirim vardı.


MAWi'de birbirinden güzel pek çok ürün var ama
az öncede belirttiğim gibi değil %50, %90 indirim olsa da alacağımı pek zannetmiyorum...
Kullanamayacağım bir şeye neden para harcayayım ki?


***


Cuma günü ise Pet-A-Porter güncellendi.


Sepetlere saklanmış tatlı mı tatlı hayvancıklar, onları sahiplenmemiz için 
oyunumuzda bizlerle buluştu.
Ben çok sevdiğim hayvanlardan biri olan kızıl pandayı görünce onun
şirinliğini göz ardı edemedim ve onu hayvan koleksiyonuma hemen dahil ettim.
Tabi birde pudu'm ve gizemli hayvanım oldu ayrıca.
Bakalım büyüyüp sepetlerini terk ettiklerinde nasıl görünecekler.
Koleksiyona geç kalmış olmasaydım almak istediğim 
başka hayvancıklarda vardı ama işte, hayat...
Fiyatlar ise eski koleksiyonlara kıyasla oldukça uygundu.
15 ile 50 Stardollar arasında ücretlendirilmişti herşey.
Hayvanlar 50 Stardollardı, tabi royaltylere %10'luk indirimlerinden ötürü
45 Stardollardı. Eğer bir hayvan severseniz bu yavruları umarım bu yavruları sizlerde sahiplenebilmişsinizdir.


***


Haftanın Hotbuys Ürünleri;


  Hot Buys Red Silk Maxi - 25SD -
Hot Buys Stretch Strap Bralette -15SD -


***


Kombin Önerisi;


 PPQ - Grey Smokey Glasses
It Girls - Hot Buys Stretch Strap Bralette
Bunny Hop - Bunny Hop Skirt
MSW - Studded Bracelet Purse
Subcouture - Spiked Pink Stilettos

***

Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Tekrar görüşene dek kendinize iyi bakın ve güvende kalın.

Sevgiler,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon