Stardoll Spotlight'da Asya Rüzgarı | Top 10

ASYA RÜZGARI -TOP 10

Merhaba Stardoll Magazine Turkey ailesi!

Umarım gününüz güzel geçiyordur. Nisan ayının son yağmurlarını kucaklıyoruz. Havalar değişken, dikkatli olun. Ama arada bir yağmurda ıslanmanın keyfini çıkarın. Bırakın saçlarınız ıslansın, makyajınız aksın! Doğayla birlikte sizde yenilenin. Sorunlarınızı yağmurlara bırakın, sürüklenip gitsinler.

Güzel enerjilerimi sizlere yolladıktan sonra konuma girmek istiyorum. Şahsen ben kalın dudak, kalın kaş ve bronz ten üçlemesini görmekten çok sıkıldım. Dün, belki özgün bebekler vardır diye spotlight fotoğraflarına bakarken karşılaştım onlarla. Kısık ve çekik gözleriyle bana tatlı tatlı bakıyorlardı. O an, ‘İşte bu! Aradığım şey bu!’ dedim. Ve başladım araştırmaya. Sizler için Asya yüz tiplerine sahip birbirinden güzel 10 bebek seçtim. 

Umarım beğenirsiniz. Yorum yapmayı ve diğer Asyalı bebekleri benimle paylaşmayı unutmayın. Kendinize çok iyi bakın 

Sevgiler,
CASCA

FOR ENGLISH

WIND OF ASIA – TOP 10

Hello Stardoll Magazine Turkey family!

Hope you have a nice day. I don’t know which season does the weather in your country but we are in spring now. And in these days the weather is mostly rainy. So if your country is the same, be careful. But also try to enjoy with rain. Don’t be afraid about your hair and makeup. Let your body get wet in the rain. And watch your problems to go away with rainwaters.

After I sent my positive energy to you, I want to talk about the subject. Personally I am bored to see thick lips, thick eyebrows and bronze skin together. Yesterday, when I was looking at spotlights photos for finding original dolls, I met them. They were looking so sweetie with their slanted eyes. Suddenly I thought ‘This is it! This is what I am looking for!’. And then I started to search. At the end I picked 10 dolls have Asian face types. 

Hope you like it. Please comment and share other Asian dolls. Take care of yourself! 

Lots of love, 
CASCA



8. zFlex






2. pinku_. 

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon