Stardoll Chat (Parti Lobileri) Ortamlarında Neler Oluyor?!

Bu duruma bir çözüm bulunmalı...

Sevgili ve çok değerli Stardoll Magazine Turkey okurlarımız, bugün sizlere Stardoll chat (parti) sekmesinde şahit olduğum ve Stardoll gibi bir sitede asla olmaması gerektiğini düşündüğü olaylar dizisini anlatacağım, üzülerek...


Bugün günlük görevlerimden puan kazanabilmek için bir chat'e katılmam gerekiyordu; ben de görevi tamamlamak için rastgele bir parti lobisine girdim. Tam 5/5 oyladıktan sonra çıkacağım anda iki üyenin sohbeti dikkatimi çekti ve biraz daha bekleme gereksinimi duydum.

Evet, ülkemizde çok yakın bir zaman önce birçok oyunun yasaklanmasına sebep olan tarzda seviyesiz ve tamamen oyun ilişkisi kurmaya yönelik sohbetlere şahit oldum. Bildiğiniz gibi ben uzun zamandır Stardoll'e üyeyim ancak chat ortamında neredeyse hiç bulunmamıştım; bu tür sohbetlerin olduğunu elbette duymuşluğum vardı ancak ilk defa şahit olmak durumunda kaldım...

Sizden ricam lütfen chat ortamındaki bu olumsuz durumların sonunun gelmesi için Stardoll ekibinin işini birlikte kolaylaştıralım ve bu tür durumlarda hiç çekinmeden kullanıcıları anında şikayet edelim, hesaplarını sildirelim! Umarım Stardoll bu konuda kalıcı bir çözüm üretebilir.      


Umarım bu konuda bundan sonra hepimiz iki kat daha hassasiyetli davranırız!

Sevgilerle,
RockinCreyzi

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon