GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 7

Merhaba Sevgili Stardoll ve Stardoll Magazine Tutkunları!



Haftalık özetimizle yine karşınızdayız.
Stardoll'da ilginç bir hafta oldu açıkçası,
eee kaçırdığınız şeyler olduysa da merak etmeyin
ben sizlere anlatmak için buradayım.


Sırasıyla Pazartesi ve Cuma günleri Nelly mağazasının yeni koleksiyonunun 
2 yeni sayfası satışa sunuldu.


Çoğunluğun ilk sayfada nude renkler ve basic ürünlerden oluştuğu
bu koleksiyon, başta biraz sıkıcı gözükse de parçalar şık aksesuarlar ile 
bir araya geldiğinde çok şık kombinler meydana getirilebiliyor.
İkinci sayfa ise daha koyu renklerden oluşuyor,
ilk sayfa kadar ilgi çekici olmasa da bu sayfadaki kıyafetler de göz alıcı.
Kardashian kızlarının giyim tarzına benzettim ben bu koleksiyonun tarzını,
ama tabii iyi anlamda. :)



Nelly bence Stardoll'daki limited olmayan en iyi mağaza ve 
gençler için de çok uygun. 
Bu arada beğendiğim bir iki hoş kombini sizlere de
göstermek istiyorum. 


   

Sizlerin de kombin önerileriniz varsa, yorumlardan bizimle paylaşabilirsiniz.



***




Ardından Stardoll Stardesign Saç kısmı için yeni bir özellik getirdi.
Gradyanlar ya da daha bilindik adıyla ombreler...
Özellik şimdilik sadece süperstar ve royalty üyeler için geçerli.
Bence bu özellik sadece tasarımcılar için değil amatörler içinde güzel olmuş.
Renk geçişleri ve tonlamalar daha kolay yapılabilecektir diye düşünüyorum.
Şahsen ben bile bir tasarım yapmayı denedim ve sonuç berbat olmadı.
Hatta kullanılabilir bir şeyler ürettim bile diyebilirim.
Bu özellik kullanılarak tasarlanmış birkaç saç örneğini eklemeden olmaz,
değil mi?


  

   




***



Çarşamba günü ise Epiphany güncellendi.


Bohem tarz ürünlerle yenilenen mağazada ki ürünler
günlük bir giyim için uygun değil.
Daha çok gece kullanımına uygun parçalarla gelen koleksiyon
gayet şık olmuş.
Rengi tarzıma uzak olduğundan satın almadım ama
 yarı kapalı gözler fikri çok hoşuma gitti. 
Keşke farklı renklerle de kullanabilsek. 




***


Daha sonra Victoria's Secret'ın son şovundan esinlenilmiş olan 

küçük bir Young Hollywood koleksiyonu starplazada bizlerle buluştu.


Açık konuşmak gerekirse pembe sabahlık dışında hiç bir şeyi beğenmedim.
Ayrıca Callie's Secret başlığı da o kadar orijinal olmuş ki anlatamam.
Özellikle VS'den esinlenilmiş bir koleksiyonda birkaç tane
kanata yer verilmemiş olmasından söz etmiyorum bile.
Koleksiyonu beğenmiş olanlar alınmasın ama 
çok özensiz bir koleksiyon hazırlandığını 
düşünüyorum ben. 



***



Haftanın HotBuys Ürünleri:


Hotbuys Deconstructed Cardie - 16SD -
Hotbuys Arm Warmers - 9SD -
Hotbuys Tartan Jumpsuit - 18SD -



Kombin Önerileri:


Hotbuys Deconstructed Cardie 
Nelly - Cowl Neck Dress
PPQ - Minimalist Strappy Stilettos
It Girls - Chelsea Belt
Royalty - Lumiere Clutch



Hotbuys Arm Warmers
Nelly/Denim & Supply Ralph Lauren - Boho Sweatshirt
It Girls - Poppy Jeans
Fudge Girls - Sneakers
Original Future - Casual Sweater



Hotbuys Tartan Jumpsuit
Basics - Basic Black Short Top
Fallen Angel - Hotbuys Hedi Black Vest
Nelly - Eclectic Boots
Callie's Picks - Black Sport Satchel



***



Bu haftalık benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Eğer sizlerinde haftanın ürünleriyle kombin önerileriniz veya
yeni özelliği kullanarak yaptığınız tasarımlarınız varsa 
yorumlara ekleyerek başkalarının fikirlerini de öğrenebilirsiniz.
Yorumları kullanmaktan korkmayın/utanmayın.


Haftaya tekrar görüşmek üzere tutkunlar,
kendinize iyi bakın ve mutlu kalın. :) 

Sevgiler,



http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon