Ellen DeGeneres ‘Kardashian’ Oldu!




Ekranların sevilen ve bol bol güldüren yüzü Ellen DeGeneres, 30 Ekim Cuma günü yayınlanan programında Cadılar Bayramı konsepti olarak bir Kardashian üyesi oldu! Başarılı sunucu adının Karla Kardashian olduğunu söyledi ve kendisini işte böyle tanıttı:

"Kim olduğumu merak ediyorsunuzdur. Ve görünen o ki Keeping Up With The Kardashians programının son tanıtımını izlememişsiniz. Bu doğru, ben Kardashian kız kardeşlerinin en az bilineniyim. Benim adım Karla Kardashian. Adım K ile başlıyor. Çünkü biz çift K’ler le biliniriz.  En genç kız kardeşleri olduğumdan ikinci ellerini ben giyiyorum. Kim’in kıvrımlarını, Khloe’nun eski bluzunu giydim. Ama kalçalarım benim. Ben ailenin büyük bir parçasıyım, ama hangi nedenden bilmem hep programlarından benim olduğum kısımları kesiyorlar. Ve anlıyorum, çünkü haftada 80 saat ekranda olan 12 tane falan reality programları var. Ama, benim için bir odaları bile yok."














Ve diğer ünlülerin cadılar bayramı kostümleri: 






























http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon