Yaz Kombini!!!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!Malum yaz geldi artık kombinlerimiz biraz daha renkli olacak bende bir yaz kombinlerine bakayım dedim.Bu yılın modasında (sokak modasında) genellikle salaş beyaz tişörtler ve yırtık şortlar bulunuyor.Bende size bir sokak modası hazırlayayım dedim...

2014 Yaz Sokak Modası



Bu da benim sizler için yaptığım kombin.Bence topuz saçla daha güzel olur...





Toplam 34 sd 59 sc belki size pahalı gelebilir.Zaten sd fazlalığı olanlar için yaptım en yakın zamanda ucuz ve şık bir kombin daha yapacam.



Ayakkabı=Velvet Orchıd

Gözlük=Mıss Sıxty

Çanta=Pretty n'Love

Bluz=Katalog-Moda-Üst-Bluz
(eğer katalogtan beyaz renge  tıklarsanız daha kolay bulabilirsiniz)

Şort=Bonjour Bizou


Umarım beğenirsiniz.Görüşlerinizi bekliyorum...










http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon