Son Moda Tasarımcılar

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!



Son zamanlarda StarDesign Fashıon'da En İyi Tasarımcılardan biri olmaya merak sarmıştım.Stardoll'da uzun bir süredir vardım, fakat hala yeterince deneyimli olmadığımı düşünüyordum, bende En İyi Tasarımcıların modellerine bakmaya karar verdim.

Sayfaya girdiğim anda şoka uğradım, 4 yıldır bu oyunu oynamama rağmen kendimi deneyimsiz olarak görüyordum fakat stardolla daha 3 gün önce katılan ve belkide stardoll hesabını sadece kendine hediye yollamak için açan bir kullanıcı son moda tasarımcılarından biri olmuştu, tabii sadece bu da değil Son Moda Tasarımlarından en yüksek leveli olan kullanıcı bile 14 level.

Bu gibi olaylar gerçekten çok can sıkıcı bir durum, oylayan kişiler bu oylamaları gelişigüzel yapıyor ve uğraşan insanların haklarını yiyorlar.


Şimdi resimden sizler de görüyorsunuz.Sizce hangi ürün uzun uğraşlarla yapılmış?


Ben bu durumdan ne stardoll ekibini ne de kazanan kişileri suçluyorum özellikle de kazanan kişileri hiç suçlamıyorum çünkü bende bazen günlük görevimi yapmak için gelişigüzel kıyafetler tasarlıyorum fakat oylayan kişiler bunu görüp adil bir şekilde oy vermeliler.


RosalindaKiraz


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon