Burak Can 'Yılanların Öcü' ile 1D Radyo'da!

Merhaba sevgili Burak Can ve stardoll magazine tutkunları!

Burak Kaya'nın büyük bir başarı ile sunmaya devam ettiği 1D RADYO dünkü yayınında en başarılı genç oyunculardan Burak Can'ı yeni dizisi Yılanların Öcü hakkında sohbet etmek ve hayranlarından gelen soruları yanıtlamak için konuk olarak ağırladı! 

İkili yine sosyal medyayı yerinden oynattı! Sana Bir Sır Vereceğim ailesi, Burak Can ve Burak Kaya tutkunları yaklaşık 6000'e yakın tweet atarak gündeme damgalarını vurdular.

Yayın sırasında şanslı 2 dinleyici woisio.com ve Burak Kaya sayesinde Eylül ayında İstanbul'da olacak olan Lady Gaga konseri için bedava bilet kazandı!


Burak Can Resmi Facebook Sayfası bugün, yayın sırasında Burak Can tarafından yanıtlanan soruların bir kısmını paylaştı, işte o sorular;

-Yılanların Öcü dizisi için heyecanla mısın?
Evet,hemde çok.

-Yılanların Öcü dizisinde ki karakterin hakkında bilgi verebilir misin?
Maalesef bununla ilgili bir şey söyleyemiyorum.Şimdilik bir çok şey gizli tutuluyor ama ilerleyen zamanlarda bu haberler http://www.twitter.com/YilanlarinOcu ve http://instagram.com/YilanlarinOcuResmi hesaplarından açıklanır.

-Yılanların Öcü kadrosunda kimler yer alıyor?
Gün geçtikçe kadromuzda yer alan isimler açıklanmaya başlıyor.En son Nail Kırmızıgül dizimizin kadrosuna katılı.Kendisiyle ilk dizim olan Gönül Ferman Dinlemiyor'da birlikte oynamıştık.Tekrardan birlikte bir projede yer alacak olmamız beni mutlu ediyor.Nail Kırmızıgül dışında değerli oyuncular Rüçhan Çalışkur ve Ahmet Varlı var.Onlardan bu dizi boyunca bir çok şey kapmayı planlıyorum.

-Yılanların Öcün'de oynamasaydın diziyi izler miydin?
Ben ilk olarak edebiyat dersinde Fakir Baykurt'un romanı olduğunu öğrendim.Henüz okuma fırsatım olmadı ama ben dram dizilerini seviyorum.Dizide yer almasaydım yinede takip ederdim.

-Sana Bir Sır Vereceğim setinde ki oyuncularla görüşüyor musun?
Aramızda ki iletişim dizinin bitmesine rağmen hiç bozulmadı.Görüşüyoruz boş vakitlerimizde.Umarım hep böyle devam eder.Hepsi benim için çok değerli.

-Sana Bir Sır Vereceğim dizisinin tekrardan başlama ihtimali var mı?
Böyle bir şey şimdilik mümkün değil.Artık Sana Bir Sır Vereceğim oyuncularını yeni projeler,yeni karakterler,yeni hayatlar bekliyor.Sana Bir Sır Vereceğim'de güzel karakterler canlandırdık.Şimdi ise izleyicilerimiz bizi farklı bir karakterde izlemeli ve oradan takip etmeli.

-Yılanların Öcü dizisinin seti nerede olacak?
Çekimlerimiz yakın bir süre içerisinde Kapadokyada başlayacak.

-Türk erkek oyunculardan severek izlediğin isimler kimler?
Erkan Can,Haluk Bilginer,Kıvanç Tatlıtuğ.Özellikle Haluk Bilginer daha bir ayrı geliyor bana.Yazın bazı rol aldığı dizilerin tekrarları oluyor ve ben oturup en başından izliyorum.

-Komedyenlerden kimleri severek takip ediyorsun?
Tolga Çevik,Ata Demirer ve Cem Yılmaz.

-Beyaz Show veya bir talk show programına katılmak ister miydin?
Tabii ki! Kim istemez ki.Çok eğlenceli olurdu.

-Demi Lovato serüveni senin için nasıl başladı?
Annem ve babam kampta geçen bir gençlik filmi izlediğini söylediler ve bana bu filmi tavsiye ettiler.Bende ilk fırsatta izledim ve o anda Demi Lovato hem oyunculuğu hemde sesiyle beni büyüledi.Bu Demi Lovato serüvenine başlamama yardımcı olan kişi annem ve babamdır.

-Tercih ettiğin markalar var mı?
Genellikle H&M,Pull&Bear ve Bershka'dan giyiniyorum.Ayakkabı ise Converse,Vans ve New Balance.

-Hayranlarının ilgisinden rahatsız olduğun zamanlar oluyor mu?
Hayır.Tam tersine tanışıp iletişim kurmayı çok seviyorum.Çok güzel anılarımız oluyor hatta.

-Demet Özdemir hakkında ne düşünüyorsun?
Demet kesinlikle tanıyabileceğiniz en iyi insanlardan bir tanesi.Gülüşü ile karşısında ki kişiye pozitif enerjisini yansıtıyor.Onu çok seviyorum.Birlikte çok güzel dans ettiğimiz zamanlarda oldu.

-Yılanların Öcü setine hayranların gelmek istese dışlar mısın?
Ben dışlamayı seven bir insan değilim.Tam tersine hep dediğim gibi yeni kişileri tanımayı ve iletişim kurmayı seven bir insanım.Geldikleri zaman mutlaka yanlarına gider,onlarla tanışırım.Bu durumdan ben bile memnun olurum hatta.

-Bu aralar çok dinlediğin bir şarkı var mı?
Sia-Chandelier.

-Lady Gaga konserine gidecek misin?
Konsere katılmayı çok istiyorum çünkü Lady Gaga uzun süredir beklediğim şarkıcılardan bir tanesi.Tarzı ve sahne şovu ile izleyenleri etkilediğini düşünüyorum.Ama henüz bir program yapmam için çok erken.Kapadokyada olma ihtimalim çok yüksek.

-Yabancı film serilerinden hangilerini seversin?
Harry Potter ve Açlık Oyunları hoşuma gidiyor.

Yanıtların tamamı ve Burak Can'ın siz sevenleri için söyledikleri Burak Can Resmi Sayfasında.


#YılanlarınÖcündeBurakCan'ı Merakla Bekliyoruz...

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon