BEDAVA SAÇ

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Bu güzel saçı almak isteyenler  aşağıdaki adımları izlesinler.




http://dontfilter.us/  adresine gidip

URL çubuğuna  gösterdiğim gibi www.stardoll.com yazıp entera basın.





Daha sonra kullanıcı adınızı ve şifrenizi yazarak giriş yapın.

Giriş yaptıktan sonra URL  kısmına  aşağıda gösterdiğim gibi  http://www.stardoll.com/do/logout.php yazıp adrese gidin.


ve saç suitinizde.

ddemmett

43 yorum

SAÇ ÇOK GÜZEL ÇOK BEĞENDİM =)

bana saç gelmedi

ya bana gelmiyo hiç bir şey kandırmayın insanları nereye geliyo suitimde yokk

aynn ya bide o kdr uğraştım

saç çok güzel değil

banada kolye geldi ciddi olsanız???

saç hiç güzel değil daha güzel bişey yok muu

aynn ya bide o kdr uğraştım ama sonuç çıkmadı

Nasıl yaptın banada anlatırmısıın ^^

Bana saç gelmedi ama 10 sd geldi saolun 23 sdm olduu 'jasmkalp' Zd me yazarsanız sevinirim :3

Bana Eyfel Kulesi geldi.

banada eeyfel kulesi geldi

Flash Player İstedi Yükledim Ama Hala İstiyo Olmuyo

lan ne farklı şeyler gelmiş size bana hiçbişi gelmedi siz gelenlere şükredin saç çok güzel keşke gelseydi bana

yok ki 2 kere denedimolmadı beni eklermisiniz =)adım horleydi0

Bana saç gelmedi 4 tane şey geldi gitar şapka kız bide büyük kadın kırmızı böle sağolun :D

onun yerine kırmızı şapka zombi gibi kzlar geldi :W::Eq

bir yanlışlık yaptım galiba onun yerine şapka gitar birkız bide iskelet kadın geldi

bana saç değil olunn yrne brsürü sy geli koskcmn saolun gizemkaramaden ekleyin kabul ediyim

oldu bakın kadriye0766

xxx888Elma ekleyinn bana birşey gelmedii

yaaa bna bişi gelmedi

Bu nedir?¡

ordaki urlyi deiştirmicen

hiç birşey gelmedi

hiç :(((((((((((((((((

bana saç gelmedi onun yerine bürsürü çoksel ev eşyaları geld, :D

bende url yeri çıkmadı

arkadaslar bazilari sureli oluyo ya o yuzden olabilir

bana köpek , insan ve bir mavi elbise geldi farklı faklı oluyor yeniden yeniden yapın belki gelir ?

yaa ben giriş yapamıyorum :(( En azından size bişeyler gelmiş

yaaa stardola giriş yapamıyom

ya ben giriş yapamıyorum

of giriş yapa tıklıyorum olmuyor ne yapmalıyım?

arkadaşlar starelifella kulübüne üye olana tişort ve saç geliyor kulüpte bedavalar paylaşılıyor ben üye oldum bile

giriş yapamıyorum ki

ya bn oyuna giriş bile yapamadım
morohani bulun beni yardım edin

giriş yap tuşuna basıyorum hiç bişey olmuyor

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon