Bir Dostluk Hikayesi: Sokak Kedisi Bob

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!


Bildiğiniz üzere burada asıl amacım keşfedilmesi gereken üyeleri burada sizlerle paylaşmak, ancak şu günlerde okuduğum bir kitabı sizlerle paylaşmadan edemedim! :)

Kitabın adı: Sokak Kedisi Bob ( A Street Cat Named Bob )

Kitabı henüz dün almama rağmen yarısından fazlasını okudum. Yani henüz kitabı bitirmedim, ancak yine de kendimi tutamayıp onu sizlere anlatmak istedim... Kitabın adından da anlaşıldığı gibi ana kahraman bir sokak kedisi: Bob. Ve onu sahiplenen James. Olay bu iki karakterin üzerinde gerçekleşiyor, kitap tam olarak bir hayvan-insan dostluk ilişkisini anlatıyor. Bu yüzden oldukça duygusal olduğu söylenebilir, ancak yardımcı fikirler de var. Londra gibi bir şehirde "fakir" olmanın ve sokaklarda çalışmanın zorlukları,adaletsizliği üzerine birtakım şeyler de anlatılıyor. Ve de "uyuşturucu" gibi bağımlılık maddelerin zararları üzerine de ders alabileceğiniz bir kitap. Yani okuyan kişiye oldukça faydası olduğu söylenebilir :)


Kitabı okurken bu kedinin sevimliliğine kapılırken ayrıca güzel dersler de alacağınıza inanıyorum. Bu kitabı ben de gördüğüm bir öneri üzerine satın aldım. Oldukça popüler bir kitap, tam 22 dile çevrilmiş. Bob ve James birçok imza günü düzenlemiş. Kitabı D&R adlı mağazada bulabilirsiniz. Ücreti 9.90 gibi, yani düz 10 tl. Böyle makul bir fiyata bulabileceğiniz iyi kitaplardan biri...

Bob ve James'in Birkaç Fotoğrafı


*James ve kedisi Bob, gitar çalarak geçimini sağlarken*


*Bob, Londra sokaklarında kitabını tanıtıp para kazanırken*

Umarım bu sevimli kediyi ve sahibini daha yakından tanımak istersiniz ve D&R'a koşarsınız. Kitabı bitirmeyi sabırsızlıkla bekliyorum! Umarım sonu beni hayal kırıklığına uğratmaz.

1 yorum:

Kitabı sizden duyar duymaz araştırdım.İlgimi oldukça çekti,hemen bu güün kitabı aldım yanında gördüğüm Can Dostum adlı aynı yayınevine ait bir dostluk ve hayvanlarla ilgili kitabı aldım ona henüz başlamadım ama Sokak Kedisi Bob'a başladım.Başladım ama resmen başlamamla bitirmem bir anda oluveriyor!Bu gün almama rağmen 165. sayfadayım gerçekten çok sürükleyici ayrıca ağlayacak gibi oluveriyor insan bu kitabı önerdiğiniz için size çok teşekkür ederim.
- belkibirgun .

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon