Trendy | Çizgili Pantolon

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!


Ben Nitelll. Sizlere bugün ki yazımda bu senenin modası olan çizgili pantolonlar hakkında bilgi vereceğim. Stardoll'de ki LE adlı mağazaya gelen bu pantolon'un hemen bitmesi benim aklıma şunu getirdi: Çizgili pantolon rüzgarı stardoll'de de esmeye başlayacak.. Ben bu pantolonu kaçırdım. Alamadım. Çünkü oyuna ilk başladığım günlerde gelmişti. Fakat siz eğer aldıysanız hemen bu pantolonunuzla şık bir kombin yapıp podyumdaki yerinizi alın :) Eminim üzerine beyaz bir bluz  ve altına şık siyah stiletto ayakkabılarınız ile harika görüneceksiniz..


İşte Stardolldaki Le pantolon..


Şimdi birazda gerçek hayatta çizgili pantolon nasıl  kullanılmış buna göz atalım..


Bu tarz pantolonlar daha çok ince bayanlar için olsa da sadece yanları çizgili vs. gibi modelleriyle kendinize uygun bir parça bulabilirsiniz.Ayrıca bu sene çizgi her yerde moda altına siyah düz bir pantolon üzerine de çizgili bir bluz ile tamamlarsanız harika görünebilirsiniz..

Eğer sizlerinde moda önerileri varsa ve blogumuzda paylaşılsın isterseniz Nitelll adlı stardoll hesabıma ulaşıp fikir verebilirsiniz.İyi oyunlar.İyi eğlenceler...



-Nitelll

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon