Applemelez Artık Callies Crew Değil!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Callies Crew Türkiye ekibinde yer alan Applemelez kullanıcı adlı üyenin bugün görevine son verildi!


Nedenini ve diğer ülkelerde ki sistemi bilmem ama Callies Crew Türkiye görevlileri stardoll'de sorunları olan Türk kullanıcılara yönelik pekte yardımda bulunacak etkinlikle yapmıyorlar...
Bugün Applemelez görevden alındıktan ya da ayrıldıktan sonra Ceren.gk kullanıcı adlı diğer bir Callies Crew görevlisi olan üye tanıtımını üyelerin sorunlarını dinlemek için bir sahne açtığı haberi ile değiştirdi. 

Tabii tek sorun Crewlerde değil. Stardoll'e yeni kayıt olan üyeler genellikle stardoll kurallarını okumadan oyuna başlıyorlar ve kafalarına buyruk bir şekilde hareket ediyorlar. Lütfen biz onları elimizden geldiğince uyaralım ve daha eğlenceli bir stardoll için yardımda bulunalım!

Sizce Türkiye Crewleri görevlerini tam olarak uygulayabiliyorlar mı? Bu konuda sizlerin görüşleriniz nelerdir?

Sevgilerle,

18 yorum

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

ben pek memnun değilim crewler den ... sorunlarımı ceren.gk ye bildiriyorum ama yeteri kadar ilgilenmiyorlar. zdsine yazdığım da "ok" diye cevap verip ilgilenmedi bile.

Stardoll Crew leri bizi dinlese stardollun yüzdesi hiç düşmezdi birkez de biz crew olsak stardoll çokk iyi yerlerde olurdu

Applemelez yine iyiydi.Benim bir sorunumla ilgilenmişti.ceren.gk kendini bişey zannediyor ama bişey beceremiyor.

Stardoll Crew leri görevini iyi bir şekilde yapmıyor.

bencede bende çok şikayetçiyim bnm hesabım çalındı hiç yardımcı olmadı ilgilnemiyor hakszılık

Dogru diyorsun kardesim .

ben şikayetçiyim hiç ama hiç görevlerini yapmıyorlar allahınızı seviyosanız söyleyin hem callies crewim diyorlar hemde yayın yapanları engelliyolar e ozaman engelledikleri kişiler yardıma ihtiyacı olunca kimden yardım alıcaklar hiç yapmıyolar görevlerini ilgilenicem diyorlar fakat ilgilenmiyrlar bu bir gerçek

1. hesap çalınmalarına crewler bakmaz 2. görevine bugün değil haftalar önce son verildi. 3. iyi bişey yapıyom zannediyonuz ama uzaktan görünüşünüz mallıktan başka bişy değil.

Kimi mallıkla itam ediyorsun sen anonim. (Kim olduğun belli ama cesaretsizliğini yüzüne vurmayayım) Bizi sadece takipçilerimiz beğensin yeter ;)

zaten hangi sıfatla crew seçilmişlerse. hava atma crewi

Crew olamadınız dıye kuyruk acınızı burda dıllendırıp haber yapmanıza gerek yok :))

Bence herkese yardım eden en iyi crew x-KARDELEN-x sizce haksız mıyım? En geç 5 dakika içinde sorunun yanıtını alıyorsun. Ayrıca diğer crewlerden daha cana yakın olduğu da malum.

Kerim Asker Sende Kendini Bir Şey Zannediyorsun Merak Etme.
Dejajabu Hakkında Çok İyi Yalanlar Uyduruyorsun Maşallah Yakında Senn Hesabını Şikayetten Kapattırcaz Şimdi Siktir Git Canım Yoksa Senide Sikerler

türkiye crew leri kimlerdir bi kız bana crew oldugunu ve hesabımı sileceğini söyledi şikayet ettim nick ini hatırlamıyorum görürsem hatırlarım nickim silvertakslove *-*-*-* lütfen yardımcı olun

Benim artık hiç crew olma şansım yok kıskançlıktan dolayı yapılan saçma raporlar sayesinde uyarı aldım ben her yerde adelet istiyorum büyünce avukat olarak bunu da göstericem!!!!!!!!!

rockin creyzi crew de star02bebektarz die biri varmı acil cevap bn crewim senin hesabını kapatabilirim dio acil cevapp

adece Bernakrsn kapanan bir tasarımcı hesabı değil. Son zamanlara bakalım; Gizeemms, dejajavu, eda_desert eskilere dönelim muhammed_reis, angel_of_harlem, regusyi, spr_melike, elfincovergirl sadece kapanan birkaç hesap. Bunların dışında belkide günde bir hesap kapatıyorlar. ARTIK UĞRASMIYORLAR

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon