Liam Payne ve Danielle Peazer Ayrıldı!

Merhaba sevgili magazine One Direction tutkunları!

Liam Payne ve Danielle Peazer ayrıldı!
Çift, 2010'da X-Factor'de tanıştıklarından beri çıkıyorlardı fakat birkaç hafta önce 2 saatlik bir konuşmanın ardından ortak bir karar vererek ayrıldılar. Liam'ın yoğun çalışma programı yüzünden ilişkilerini doğru yolda tutmakta zorlanıyorlardı.
İlk olarak ilişkilerini geçen Eylül ayında, uzun mesafe nedeniyle bitirmişlerdi. Fakat Danielle, eski erkek arkadaşı ve grubun geri kalanını Madison Square Garden'da izlemek için geldiğinde Aralık'ta, noelden önce barışmışlardı.


Danielle; Louis'nin sevgilisi Eleanor, Zayn'in sevgilisi Perrie ve Harry'nin o zamanki sevgilisi Taylor Swift ile beraber hafta sonu grubun gösterisini görmek için New York'a gitmişti. Danielle ve Liam bu gösteriden sonra beraber bir eve taşınmayı bile planlıyorlardı ve Mart ayında beraber bir köpek almışlardı.
Liam, Kasım'a kadar turda ve Danielle de çok meşgul yani kısaca birbirlerini hiç göremiyorlar. Yine de Danielle'in grubun çıkacak olan 3D filminde olma olasılığı çok yüksek. Çekimlerin çoğunda yer almış bu yüzden onun sahnelerini kesmek zor olabilir.

Sevgilerle,

2 yorum

Wuuuu yaşasın :D Ben Directioner olarak desteklemiyordum. Huuhuhuhu :D :D :D ♥ Sefiyorum siziii :D :3 ♥ ^^

Gotik-Beyza

Ben destekliyordum. Üzüldüm açıkçası

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon