Farklılıklar Hoş Bir Görüntü Verir!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum. Ben carzykids5 çoğunuz beni Stardoll - LİFE  facebook sayfasından tanıyorsunuz. Bu gün sizlerle stardoll kombinleri hakkında konuşacağım. Bildiğiniz üzere bu sene kol ve bacak eklentileri çok moda oldu ve bende bu modaya daha yeni uydum. Bu kol ve bacaklar sizi daha asil ve gösterişli olmanızı sağlar. Kim gösterişli ve şık olmak istemez ki ? Ben kendi bacaklarımı aynı zamanda blog yazarımız olan Ccandypretty den aldım 60 stardolları piyasaya göre gayet uygun bu tür eklentileri uzun elbiseler ile kombin edin. Çünkü : arkadan gerçek bacağınız görünebiliyor . Bazı arkadaşlarımız kendi bacaklarını saç ile de doldurabiliyorlar. Bu da o da gayet şık durabiliyor.

 

Sevgilerle,
 Carzykids5

1 yorum:

çok güzel yapmılmış bir gün bnm de 60 stardollarım falan olursa almayı düşünürüm gayet de güzeller :D (hayalet.balik)

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon