Twitterda Kimi Takip Etmeli?

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

 Bildiğiniz gibi ben sıkı bir twitter kullanıcısıyım ve twitterda ne olmuş ne bitmiş herşeyden hemen haberdar olup blogum aracılığı ile sizlere aktarıyorum :D
Sizlerde sağolun twitterda beni takip ediyor ve harika sohbetlerinizle beni çok mutlu ediyorsunuz :)

Ben twitter hesabımı ilk açtığım zamanlarda kimi takip etsem, neler yazsam diye düşünüyordum. Eğer sizde benim gibi twitterda kimi takip etsem sendromuna kapıldıysanız bu yazım tam size göre!

Bu arada twitter hesabınız hala yoksa bence hemen açmalısınız. Neleri kaçırdığınızı görünce neden bu zamana kadar açmamışım ki diyeceksiniz kendi kendinize :))

Öncelikle twitterda sevdiğiniz sanatçıları ve sevdiğiniz sanatçıları çok seven arkadaşları takip etmelisiniz ki çevreniz genişlesin :)


Örneğin; Aynur Aydın ( @aynurofficial


Aynur Aydın takip edilirde Asena Yağcı ( @asenayagci )
 

ve İbrahim Demirkol ( @ibrahimdmrkl ) takip edilmez mi hiç :)

  
Önder Demir'de ( @OnderDemiir ) takip etmenizi önerebileceğim bir arkadaşım :)


 Lady Gaga ( @ladygaga ) ve Lana Del Rey'i ( @lanadelrey ) takip ettiğinize emin olduğum için hiç söylemiyorum bile :D Etmediysenizde kesinlikle takip etmelisiniz ;)

Birde hala beni takip etmeyen kaldıysa diye söylüyüm kullanıcı adım @RockinCreyzi :)))

TWİTTERDA' POPULERLİK ÖNERİLERİM ÇOOOK YAKINDA!!! :D 

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon