kinkinyas İle Çok Özel Röpörtajımız!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Sizler için başarılı tasarımcımız kinkinyas ile çok özel bir röpörtaj gerçekleştirdik! İşte o röpörtaj;

merhaba kinkinyas!

Öncelikle dergimizin ilk röpörtajını seninle yapacak olmak gerçekten harika! Röpörtaj teklifimi geri çevirmediğin için çook teşekkür ederim tekrardan.

-daha fazla dayanamıyorum ve sorularımı yöneltiyorum :) öncelikle tasarım harikalarından bahsedelim istersen, tasarımlarını yaparken nelere dikkat ediyorsun, tasarımlarının herkes tarafından beğenilmesi seni nasıl etkiliyor?

-tasarımlarımı yaparken kendi old school stilimi yansıtmaya çalışıyorum. mekan-figür ilişkisine önem veriyorum. Bu da kompozisyonumun etkisini güçlendiriyor :)
 
- Bugün ziyaretçi defterini okudum biraz :) , bazı fake hesapların saçma yorumları beni çoook sinir etti, sen bu konuda neler düşünüyorsun, neden böyle saçmalıklar yapıyorlar sence?

-aslında böyle şeyler beni rahatsız etmiyo. hatta farkında bile olmuyorum. Eğer adam gibi kendi hesaplarından bu yorumları yapmaya cesaretleri varsa benimde cevabım olur tabii ki :D
 
 
-Stardoll dünya çapında senin ismini kullanarak bir tasarım yarışması yaptı, fakat senin katılamayacağın bir yarışmaydı, bunun üzerine birde senden izin alınmadan yapıldi tüm bunlar! Burdan bu konuda ki düşüncelerini bizlere aktarırmısın?

-İlk gördüğümde şaşırdım tabii. Tasarımımı överek kullanmaları beni ne kadar onare etmiş olsada benden izin almamaları üzücüydü.
 
- me-doll'un harika! Her zaman bu kadar harika me-doll yzratmayı nasil başarıyorsunn? :)))

-Böyle düşündüğün için çok teşekkür ederim :) Dediğim gibi old school giyim tarzından hoşlanıyorum ve aldığım resim eğitiminin de katkısı var tabii :) 
 
- benim merak ettiklerim, sormak istediğim bunlardı , senin söylemek istediğin birşeyler var mı? Birde dergimiz hakkında neler düşünüyorsun:)?

- ben teşekkür ederim,derginin ilk röportajını benimle gerçekleştirmen bir onur:)
şu sıralar yeni bir projeyle uğraşıyorum.çok yakında yeni halimle karşınızda olucam :)

 
Teşekkürlerr!! :)


Arkadaşlar ayrıca kinkinyas yeni bir oda tasarımı yaratmaya başladığını ilk kez bize açıkladı! ve o odadan ilk görüntüleri sadece bizlere sundu! Bugün yayınlayacağımız dergimizde o görüntüyü göreceksinizzz :)

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon