KEŞFEDİLMEMİŞ YETENEKLER




Hepimizin bildiği gibi MSW devam ediyor.Ben artık hep aynı kullanıcıya oy vermekten sıkıldım ve sizin için keşfedilmemiş yetenekleri bulmaya karar verdim.


Karşınızda Foster_Love, kendisi bir Linkin Park hayranı.Sizler için didik didik araştırdım ve adının Bilge olduğunu öğrendim.Kendisinin 168 hot buysluk bir koleksiyonu var.


Ayrıca HARİKA makyajlar yapıyor.Bence bu medoll geliştikçe bir çok başarı elde edecek!


Arkadaşlar eğer sizde keşfedilmemiş yetenekler bölümünde yer almak istiyorsanız yorum olarak kullanıcı adınızı yaşınızı/gerçek adınızı yazın.Sizi ziyaret edelim eğer keşfedilmemiş bir yetenekseniz blogumuzda size bir yer ayıralım!

Kaynak:
Resimler : Stardoll/Foster_Love
Yazı : hamzuk




http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon