1. STARDOLL MAGAZİNE ALTIN YILDIZ ÖDÜLLERİ!

Merhaba sevgili stardoll ve ödül tutkunları!

Stardoll'de geçirdiğiniz zamana eğlence, macera katma çabalarıma devam ediyorum! Bu sefer yepyeni bir proje ile karşınızdayım! Yeni projemi çok seveceğinize inanıyorum! İşte projem;

1. STARDOLL MAGAZİNE ALTIN YILDIZ ÖDÜLLERİ



Her yıl sadece bir kere sahibini bulacak olan 'Stardoll Magazine Altın Yıldız Ödülleri' stardoll'ün enlerini, sizlerin oylarınızla seçeceğimiz harika bir ödül töreni olacak!



Yılın Kapak Kızı, Ulusal Kapak Kızı, Podyum Kraliçesinin ve En İyi Tasarım, Albüm, Sahne, Parti, Film kategorilerinde yılın en iyilerinin seçileceği 'Stardoll Magazine Altın Yıldız Ödülleri' için hazırlıklara başlayın!



Odalarınızı, Me-doll'ünüzü, Sahnenizi, Albümünüzü... kısacası başarılı olduğunuz konularda ki kategoriler için hazırlıklarınızı başlatın ve hangi kategoride yarışmak istediğinizi yorum olarak buraya yazın!



Unutmayın! Hangi Kategori veya Kategorilerde aday olmak istediğinizi yazmazsanz ön elemeye katılmış sayılmazsınız! Sakın Arkadaşlarınıza Duyurmayı Unutmayın!

Proje/Resimler;

33 yorum

podyum kraliçeliği:)) sd aıdm jiglipap :)

albüm ve sahne alanında katılmak istiyorum - Cy262

aslında sahnede iy olabilirim ama bilmiyorum başarılı mıyım neyim :/ neyse adım sd :trtregttt

Stylecry yılın kapak kızı için..

Ben albüm alanında katılmak istiyorum adım beren_43_83

96yagmur96 kapak kızı için :)

kapak kızı :) bitterrsweett

Arkadaşlar unutmayın blogumuza abone olmalısınız katılmabilmek için :)

Ayrıca bu yarışmayı linklerle arkadaşlarınıza duyurursanızda sevinirim :3

Sevgiler, rockincreyzi

Acaba saç tasarımı konusunda katılabilir miyim ? Az çok tek becerebildiğim şey o ^:D crazycatbetul97

Ben sahne ve podyum olmayı çok istiyorum.Nickim: keykassa

Albümde yarışmak istiyorum :) Kullanıcı adım hamzuk :)

starplazaJojo

prdon ketogori yazmadım adım starplazaJojo podyumda yarışmak istiyorum

Bu yorum yazar tarafından silindi.

guzel_LaDyGaGa Yılın Kapak Kızı yarışmasında yarışmak istiyorum :)

Glenda_Helen

Suitte olsaydı güzel olmazmıydı ?

podyum kralicesi ve album. berfindag

Adım Kulisana Suit kategorisinde yarışmak istiyorum :3

Albüm ve Podyum kraliçesi alında yarışmak istiyorum Adım pembispembis

adım caitlinreall sahne ye katılıcam

Adım feargirl iç dekor dalında yarışmak istiyorum ^^

emirhan99999 albüm ve Ulusal Kapak şeysisinden :D

bizimkiler kazanamaz bu yetenekli kız kazansın

nurtopu336 sahne

pardon nurtopu336 albüm son kararım

MSW yaseminergene65

ukaturkey-süit ve medoll

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon