Geçmiş/Şimdiki Zaman: HOTBUYS

NEREDE O ESKİ HOTBUYSLAR?

Sevgili okurlar, farklı bir yazı ile karşınızdayım. Okumadan önce belirtmek isterim eğer 'Geçmiş/Şimdiki Zaman' adında bir seri başlatmak istiyorum. Tabii eğer siz beğenirseniz, o yüzden yazımı okuduktan sonra lütfen yorumunuzu aşağıda belirtiniz. İyi okumalar...

Gelelim konumuza; Hotbuyslar. Geçmiş yıllarda Stardoll'un bizler için satışa çıkardığı Hotbuys ürünler üyeler tarafından çok beğeniliyor ve satın alınıyordu. Hatta Hotbuys koleksiyonu yapan birçok Stardoll üyesi vardı. Bunlardan birisi azobus! Beach Villa suitinin bir odasını 360 tane Hotbuys ürünlerinden oluşan koleksiyonuna ayırmış azobus. Suitine gitmek için tıkla.


Dediğim gibi geçmiş yıllarda Hotbuys ürünler çok değerliydi ve üyelerin ilgisini fazlasıyla çekiyordu. Hatta Stardoll'un geçmiş yıllarda her Kasım ayında 'Hothotbuys Takvimi' getirir ve üyelere her gün bir Hotbuys satın alma şansı verirdi. Özellikle bu 'Hothotbuys Takvimi'nde starcoins satışlı ürünlerde vardı. Fakat gün geçtikte Hotbuys ürünlerine olan ilgi azaldı ve eskisi kadar ses getirmemeye başladı.

Gelelim şimdiki zamana. Kendi adıma konuşacak olursam ben her çıkan Hotbuys ürününü almaya devam ediyorum / almaya çalışıyorum. Diğer üyelere baktığım zaman çoğunun Hotbuys almadığını ve beğenmediğini görüyorum. Peki sizce bunun nedeni ne olabilir? Stardoll, Hotbuys ürünlerini eskisi gibi güzel yapamıyor mu? yoksa Kullanıcılar yeni Hotbuys ürünlerinin değerlerini bilmiyorlar mı? Cevaplarınızı yorumlar kısmına yazmanızı bekliyorum.

Sevgilerle;
architectselo

1 yorum:

bence gün geçtikçe insanların moda anlayışıda değişiyior ve hotbuys uda şuanki moda duygun görmediklerini daha çok yeni marrkaların çıkardıgı değişik şeyleri tercih ediyolar (tekna854)

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon