GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 68

HERKESE SELAM



Nasılsınız? Haftanız nasıl geçti? Geçtiğimiz hafta stardoll'a 3 mağaza geldi. Genel olarak hepsi gayet başarılıydı da. İlk olarak Sevgililer Günü temalı Callie's Picks Dekor'dan başalayalım.


Fiyatları genellikle çok uygun hatta birçoğu starcoinse olan bu katta benim en beğendiğim yukarıda resimde de gördüğünüz bu minnoş kedi ve köpek oldu. Yani tabi ki diğer eşyalarda çok güzeldi.
Ağırlıklı olarak krem, bej, pembe renkleri tercih edilmiş. Temaya gayet uygun güzel bir düzenlemede yapılmış. Bende aldığım ürünlerle bir odama yerleşim yaptım. Aşağıdaki görsellerde bulabiilirsiniz.
Siz hangilerini aldınız? En çok sevdiğiniz hangisiydi? Yorumlarınızı bekliyorum.

Ve sıradaki mağazamız Active...

Yazı hatırlatan ve artık gelsin dedirten 3 tane mayo... Benim favorim turkuaz olan tabi ki.
Erkek üyeleri de düşünüp bir ceket bir pantolon koymuşlar sağ olsunlar.O katta anlamlandıramadığım tek ürün kareli gömlek oldu. Yani mağazanın temasıyla pek bir alakası yok gibi duruyor. onun yerine bir sporcu üstü bir tişört yapsalarmış çok daha şık olurmuş. Onun dışında çok tatlı ve güzel kıyafetler vardı. Ben sevdiğim ürünlerle birkaç kombin hazırladım aşağıdan görebilirsiniz. Siz bu katı sevdiniz mi? Favorileriniz hangileri oldu?

Sırada bence haftanın en iyi mağazası Subcoture...

Güzel yapılmış grafikleriyle kıyafetler genel olarak çok iyiydi. Bel çantası benim favorim oldu. Payetler parıltılar ve simler çok doğru kıyafetlerde ve çok doğru renklerde kullanılmış bu çok hoşuma gitti. Gelen 3 ayakkabıya da bayıldım. Erkekler için tabi ki yine bir kombin gelmiş. Bu onlara haksızlık bence. Yani gelen tişört ve ayakkabı çok iyi tabi ama yinede az değil mi? Sevmediğim tek bir ürün oldu o da beyaz bir gömlek elbise. Bir de kot ceket elbisenin kalıbından çok hoşlanmadım ama grafiksel olarak güzel yapmışlar. Ben aşağıda kombinlerimi paylaştım. Sizde paylaşılmasını isterseniz bana ulaşabilirsiniz. Peki sizin Subcoture hakkındaki düşünceleriniz neler? Hangisini/hangilerini aldınız? 







Bu haftalık bu kadardı. Herkese iyi haftalar dilerim. Görüşmek üzere....

1 yorum:

Active'den beklermediğim bir koleksiyondu spor değilde günlük spor kıyafetler gelmiş sanki yeşil yağmurluğu aldım şimdilik baya sevdim onu. Subcouture da bel çantası payetli şeyler kırmızı üst hoştu. bende kot elbise konusunda katılıyorum. teşekkürler

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon